עבור שירותים נוספים או שירותים בהתאמה אישית - הזמינו כאן

איך להתפרסם בטיקטוק?

האשטגים לטיקטוק: כך תעשו זאת נכון

אחת הפלטפורמות המעניינות ביותר כיום היא הטיקטוק. מדובר ברשת חברתית ששייכת לדור החדש של הרשתות ולמעשה מובילה אותו. פייסבוקאינסטגרםיוטיוב וטוויטר הניחו את היסודות אבל טיקטוק יכולה ללמד אותם כבר כמה דברים על צמיחה, וויראליות ופרסום.

הנתונים כל הזמן משתנים אבל נכון לכתיבת שורות אלו כבר היו למעלה משני מיליארד הורדות לאפליקציה כאשר מתוכן כמעט מיליארד הם משתמשים פעילים! הרשת מייצרת המון רעש וסנסציות מסביב לפעילות שלה והגיעה לא פעם אפילו לדיונים אצל פוליטיקאים וקובעי מדיניות אחרים. מי שרוצה להתפרסם, בין אם כאדם פרטי או כעסק, זה המקום לעשות זאת. בטיקטוק, לכל אחת ואחד יש פוטנציאל לייצר תוכן שיהפוך לוויראלי בין לילה, אבל לפני כן יש לעבור דרך כמה שלבים. בואו נבין מהם?

טיק טוק כבר פתחתם?

לפני שנגיע לפרסום בטיקטוק, בואו נעבור בקצרה על כמה דברים חשובים בפתיחת חשבון טיקטוק. ראשית, שימו לב שאתם מורידים את האפליקציה הנכונה – מאד פשוט, אמורים להיות לה למעלה ממיליארד הורדות. לאחר מכן הירשמו בעזרת אימייל או טלפון, מלאו תאריך לידה ואת הקאפטשה כדי להוכיח שאתם לא רובוט. כאשר אתם בתוך האפליקציה, דבר ראשון לכו לפרופיל שלכם – האייקון למטה עם הראש והכתפיים. תחילה תעלו תמונה ולאחר מכן מלאו את שם המשתמש והשם שיופיע בתצוגה. שימו לב שאת שם המשתמש ניתן להחליף רק פעם ב30 יום. את השם לתצוגה תוכלו לשנות תמיד וניתן להשתמש בו אפילו באמוג'יז.

תכנון – מאד חשוב לתכנן מראש את התכנים שתרצו להעלות עוד לפני התוכן הראשון, ניגע בזה בהמשך.

איכות טכנית – הקפידו על צילום באיכות טובה. זה אומר יד יציבה או חצובה, ציוד ברמה סבירה ותאורה. כיום ניתן לרכוש תאורה סמי מקצועית במחירים זולים, היא תעשה את כל ההבדל. תנו דגש גם לסאונד, רבים לא מבינים את החשיבות של זה וחבל. סאונד חלש או עם הפרעות פשוט יבריח משתמשים. יש היום מיקרופונים טובים שחוסמים רעשי רוח ונותנים סאונד צלול והכל במחירים שפויים ביותר.

אז איך מתפרסמים בטיקטוק?

לאחר שיש לכם חשבון עם פרטים מלאים ודאגתם גם לאיכות השמע והתמונה, הגיע הזמן לעבור לחלק הכיפי של התהליך, והוא יצירת התוכן. תכנים טובים, מושקעים וייחודיים, יתפסו את עיני הגולשים ויסייעו לכם להתפרסם ברשת החברתית. הנה כמה טיפים חשובים:

 

  1. צרו בנק רעיונות ייעודי – חשוב מאד לתעד כל רעיון שעולה לכם בראש, כי תכנון מוקדם יאפשר לכם ליצור תכנים טובים יותר. ישבתם עם חבר וזרקתם רעיון באוויר? כתבו אותו, אחרת לא תזכרו. כך תייצרו לכם בנק רעיונות שרובם יהיו לא מתאימים אבל כל היתר – זהב טהור!
  2. ביימו את עצמכם – לא כל אחד או אחת מאיתנו קומיקאים מלידה, זה ממש לא נורא. גם הקומיקאים המפורסמים, אלו שנראה שהכל בא להם מהשרוול, עובדים קשה ומביימים את מה שנראה 'טבעי'. קחו כמה טייקים ונסו לשפר מפעם לפעם עד שהגעתם לביצוע טוב.
  3. בקשו פידבק מחברים לפני שאתם מעלים. אנשים מבחוץ יוכלו לראות דברים שלא שמתם לב אליהם ולתת טיפים טובים. זה יכול לעזור לכם לשפר את התכנים שלכם באופן משמעותי.
  4. בחרו בנושאים שנמצאים על סדר היום (RTM) – זה יכול להיות כל נושא, החל מחיקויים של פוליטיקאים ועד תגובה לאירועים שונים ואקטואליים. החל מתחום הספורט, דרך אירוע של סלבס, ועד לכל סיפור אחר שנמצא בכותרות. זה יביא לכם תנועה 'חמה'.
  5. בחרו בנושאי נישה כלליים – בניגוד לסעיף הקודם, תוכלו לייצר גם תכנים שיהיו טובים גם עוד שנה ושנתיים. הרעיון הוא לעלות על איזו נישה או קהל יעד ולהשקיע בו, למשל 'נסיעה לחופשה עם חיות מחמד'.
  6. שימוש במוזיקה – היתרון בשימוש בשירים מוכרים הוא שהגולש מקבל משהו שהוא כבר מכיר ועוזר לו להתחבר לתוכן שלכם. זה מאד חשוב דווקא בטיקטוק, בייחוד כי הסרטונים קצרים.
  7. אל תתביישו לקנות עוקבים – החשבונות הכי גדולים והכי ויראליים התחילו כך. קניית עוקבים בטיקטוק למעשה קונה לכם דבר הרבה יותר חשוב והוא: זמן. במקום להמתין שבועות וחודשים ארוכים עד שהחשבון 'מתניע', רכישת עוקבים תקפיץ אתכם קדימה למקום שהוא הרבה יותר כיפי גם בשבילכם כיוצרי תוכן.
  8.  רכישת צפיות – יחד עם עוקבים, תצטרכו, לפחות בהתחלה, להשקיע גם ברכישת צפיות בטיקטוק. זה יעזור לחשבון שלכם להיראות הרבה יותר 'חי' ומקצועי ויעלה את האנגייג'מנט של הגולשים.
  9. השראה מפרופילים אחרים – מידי פעם חשוב להציץ החוצה ולראות איך אחרים מגיעים לוויראליות. נסו להרגיש מה 'עובד' בסרטונים טובים ולחקות את זה, או לפחות לקבל רעיונות חדשים ומיוחדים.
  10. יצירתיות – טיקטוק היא ה-במה לתת ליצירתיות שלכם להתפרץ. אף אחד לא מעניש אתכם על סרטון שלא הצליח ומנגד הפוטנציאל כלפי מעלה הוא כמעט אין – סופי. אם יש לכם רעיון נועז – פשוט לכו עליו בכל הכח.
  11. התמדה, התמדה ושוב התמדה – ההצלחה לא מגיעה מהר ואל תיקחו דוגמה מפרופילים שפרצו בין לילה, לרוב זה לא כך. הצלחה מגיעה בסופו של דבר למי שמתמיד גם כשקשה ופשוט מעלה עוד ועוד סרטונים בתדירות קבועה.

לסיכום

טיקטוק היא פלטפורמה שמאפשרת המון יצירתיות בהשקעה לא גדולה. בתמורה תוכלו להתפרסם, להגיע למאות אלפי אנשים ולבנות את עצמכם כידועני רשת או לשווק את העסק שלכם. עקבו אחרי טיפים שצוינו מעלה, ותוכיחו לעצמכם שגם אתם יכולים!

תוכן עניינים

0
    0
    עגלת הקניות
    העגלה ריקהחזרה לחנות

    שלום לך

     יש למלא את הפרטים על מנת להתחבר

    עוד אין לך חשבון?

    ברוכים הבאים

    הרשמה לאתר YouHoo