עבור שירותים נוספים או שירותים בהתאמה אישית - הזמינו כאן

האשטגים לטיקטוק: כך תעשו זאת נכון

האשטגים לטיקטוק: כך תעשו זאת נכון

אחת הרשתות החברתיות הכי חמות כיום היא הטיקטוק ורוב המאמרים שלנו לאחרונה עוסקים בקניית עוקבים בטיקטוק, לייקים בטיק טוק וכ'ו.

זוהי רשת מבטיחה אשר מצד אחד יש בה את החידוש והאנרגיות של רשת חברתית חדשה, ומצד שני היא כבר עברה את המשוכה ונראה שהיא כאן כדי להישאר.

אחד הסימנים הבולטים לכך הוא גיל המשתמשים שהולך ועולה. זה אומר שהרשת יצאה מתחומי ה'הייפ' והיא כובשת לה יותר קהלים מסורתיים.

כל זאת מוביל לנוכחות ההולכת וגוברת של חשבונות טיקטוק עם כוונה עסקית, החל ממי ששואף לעשות כסף כאושיית רשת ועד ומי שמקדם עסק שנמצא מחוץ לפלטפורמה.

אותם בעלי חשבונות עוקבים אחר נתוני הצפיות, השיתוף והפופולריות, ומחפשים דרכים שונות לבלוט ולהגיע לחשיפה, כשאחת מהן היא שימוש בהאשטגים.

מדובר על כלי אשר לעיתים קרובות אינו מובן כהלכה ולכן לא מנוצל. איך תשתמשו נכון בהאשטגים? ריכזנו בעבורכם מספר טיפים חשובים.

נותנים לאלגוריתם לעבוד בשבילנו…

ראשית בואו ניישר קו לגבי האשטגים ואיך משתמשים בהם. אלו למעשה מילות מפתח אשר ניתן ורצוי להוסיף לסרטונים שפרסמנו.

האשטגים מסומנים על ידי סולמית (#) בצמוד אליהם. יש להם שני תפקידים עיקריים, כשהראשון הוא להופיע בחיפוש ההאשטגים על ידי משתמשים אחרים.

יש לציין שאותם משתמשים יכולים לחפש גם לפי מיקום או סרטונים, או אפילו חשבונות ספציפיים.

התפקיד השני הוא להודיע לאלגוריתם ההתאמה של טיקטוק, מהו הנושא של הסרטון ולמי הוא יכול להתאים.

יצירה נכונה של האשטגים לטיקטוק היא הדרך שלנו לסמן לאלגוריתם את התכנים של הסרטון שלנו, כך שהוא ימליץ עליו למשתמשים רלוונטיים.

האשטגים אם כן, הם לא סתם מילות חיפוש ועיקר החשיבות שלהם הוא דווקא לא בחיפוש הידני של משתמשים, אלא בהמלצות.

ברגע שהבנו את זה, נוכל להתקדם ולדבר על שיטות למציאת האשטגים מוצלחים, כמה מהם כדאי לצרף לכל סרטון ואם עדיף להשתמש בהאשטגים 'גדולים' או 'קטנים' ומתי.

ראשית בונים אסטרטגיה

כמו בכל פעולה שיווקית, גם בטיקטוק צריך לעבוד לפי אסטרטגיה שמותאמת למותג שלכם.

לאחר שתבנו אסטרטגיה, תוכלו לגזור ממנה את תהליכי השיווק הנכונים לכם, ולקבל כיוון גם לגבי ההאשטגים הספציפיים.

אסטרטגיה תיבנה על פי הגורמים הבאים:

● מטרת הערוץ – מטרת הערוץ יכולה להיות מגוונת, ובין היתר לקדם עסק או אדם. נסו להיות יותר פרטניים מזה ולהגדיר מטרות קונקרטיות. אם העסק שלכם משרת סוגי לקוחות שונים, אזי אסטרטגיה נכונה לחשבון תהיה שיווק לפלח שוק מסוים.

● הגדירו קהלים – זו פעולה שיכולה להשתנות עם הזמן, אבל חשוב להיות ממוקדים כבר מההתחלה. אתם צריכים להבין למי אתם עומדים למכור ולאיזה קהל אתם עתידים לייצר סרטונים – זה יסייע לכם לדייק את התוכן ולהתאים אותו לקהלים באופן האידיאלי.

● הגדירו את 'גבולות הגזרה' מבחינת ההיצע של הערוץ. זה יכול להיות אופי הסרטונים, סוג התכנים או קטגוריות המוצרים או השירותים שתציגו בו.

לאחר שהגדרנו לעצמנו את כל הפרמטרים הללו, יהיה הרבה יותר קל לשקול ולסנן האשטגים לפי ההתאמה שלהם למטרות שהוגדרו.

מציאת האשטגים

מציאת האשטגים לטיקטוק היא תהליך שצריך להימשך כל הזמן. חשוב לעבוד כאן באופן מסודר עם קובץ אקסל, גיליון גוגל או תוכנה דומה, על מנת לשמור על סדר. בהתחלה צרו לכם רשימות של האשטגים רבים ככל שאפשר. את הרעיונות תוכלו לקבל מ:

● האשטגים פופולריים ורלוונטיים – ערכו כל מיני חיפושים בתחום ותראו מה טיקטוק מציעה לכם.

● האשטגים אצל המתחרים – לימדו מחשבונות מצליחים אילו האשטגים עובדים להם וקבלו השראה מהם.

● חיפוש האשטגים שנראים לכם מתאימים.

את ההאשטגים תמיינו לפי הגודל שלהם, כלומר לפי הפופולריות. הגדרה למה הוא האשטג פופולרי ומה לא תלויה בשפה כמובן. באנגלית יש האשטגים המגיעים למאות מיליארדים של הופעות. כמו כן, האשטג גדול הוא לא בהכרח ההשתאג הנכון בשבילכם, גם זה דורש תכנון מקדים ואסטרטגי.

שימוש בהאשטגים

לאחר שמיינתם את ההאשטגים לפי פופולריות, סמנו אותם בכמה צבעים (או כל דרך אחרת) כאשר כל סימון מהווה 'סוג' של סרטון אצלכם בערוץ.

זה יאפשר לכם להיות יותר יעילים ולצרף האשטגים מרשימה מוכנה לכל סרטון שאתם מפרסמים.

מומלץ להשתמש בשילוב בין האשטגים גדולים וקטנים, תלוי כמובן באסטרטגיה שבניתם. לכל אחד מהם יש את היתרונות שלו.

האשטג 'גדול' טומן בחובו קהל גדול יותר ופוטנציאל לחשיפה אדירה. מצד שני, הסיכוי לקבלת חשיפה כזאת הוא לא גדול במיוחד, משום שהסרטון שלכם יופיע לצד סרטונים רבים נוספים ועשוי להיבלע ביניהם.

האשטג 'קטן' יביא לכם יותר חשיפה 'בטוחה' אבל לא בטוח שיהיה פוטנציאל לפרוץ.

תחזוקה שוטפת של האשטגים

יש כמה דברים שצריך לעשות בתדירות קבועה. ראשית צריך תמיד להוסיף עוד האשטגים ולהוציא כאלו שאינם רלוונטיים.

פעולה נוספת תהיה מעקב אחר האשטגים 'קטנים' – נסו לגלות אותם כאשר הם בצמיחה גבוהה אבל עדיין קטנים – זו ההזדמנות שלכם 'לרכב' על הגל שלהם.

דבר נוסף שתצטרכו לעשות הוא להמציא האשטגים משלכם ולנסות לקדם ולהתקדם איתם. את הרעיונות תקבלו ממקורות שונים כאשר זהו תהליך של ניסוי וטעיה.

מה שיכול לעבוד הוא זיהוי מוקדם של טרנדים שונים וניסוח של האשטג קליט וקולע בנושא. המנעו מסרבול, ונסו לנסח אותו באופן הקצר ביותר שעדיין מעביר את המסר או הנושא.

נסו לצרף את אותם האשטגים לסרטונים מוצלחים שלכם. לא צריך לצרף לכל סרטון האשטג כזה, אלא כאשר זה מתאים. כל האשטג התחיל ממישהו אשר הגה אותו לראשונה.

אם יש לכם רעיון לאחד כזה, לכו על זה ותנסו.

לבסוף, אם תרצו, תוכלו להתקדם הלאה ולשפר את תהליך מציאת ההאשטגים שלכם על ידי שימוש בכלים שונים. הכלים הטובים בתחום כרוכים בתשלום.

לאור החשיבות של האשטגים בקידום הסרטונים והערץ שלכם, זו יכולה להיות אופציה מעניינת. #בהצלחה.

תוכן עניינים

0
    0
    עגלת הקניות
    העגלה ריקהחזרה לחנות

    שלום לך

     יש למלא את הפרטים על מנת להתחבר

    עוד אין לך חשבון?

    ברוכים הבאים

    הרשמה לאתר YouHoo