עבור שירותים נוספים או שירותים בהתאמה אישית - הזמינו כאן

ההתמדה משתלמת: איך להשיג עוקבים בטיק טוק?

טיק טוק היא כיום אחת האפליקציות המצליחות ביותר. היא אפליקציה מהדור החדש של הרשתות החברתיות, והיא מראה נתוני צמיחה מרשימים, כשמספר המשתמשים יגיע בקרוב מאד למיליארד. נתון מעניין נוסף הוא גיל המשתמשים. אז נכון, רוב המשתמשים הם צעירים אבל גם זה נמצא במגמת שינוי כאשר 30 אחוז מהמשתמשים כיום הם מעל גיל 30. המשמעות של זה היא שטיק טוק הופכת להיות אחת מענקיות הדיגיטל שאי אפשר יהיה להתעלם מהן מצד אחד ואי אפשר שלא להשתתף בהן מצד שני.

טיק טוק צועדת בעקבות כל הרשתות החברתיות הגדולות שקדמו לה והופכת לכלי לקידום עסקים ושיווק. זה נעשה באופן ישיר על ידי בעלי עסקים או באופן עקיף על ידי מובילי דעת קהל שמפרסמים בשביל אחרים. חשבון טיקטוק מצליח יכול להיות חווייתי, כשהוא מהווה דרך לתקשר עם המוני אנשים וליצור תוכן מעניין. נוסף על כך, חשבון מצליח יוכל בקלות גם להיות מקור הכנסה.

הצלחה של חשבון נקבעת כמובן על ידי הצפיות ואלו הן נגזרת ישירה של מספר העוקבים. במאמר הזה נבין איך להעלות עוקבים בטיק טוק כך שגם אתם תוכלו להנות מחשבון פרטי מצליח או אם תרצו – מעסק מכניס שמבוסס על תוכן.

איך להעלות את כמות העוקבים בטיק טוק?

ראשית אנחנו צריכים להבין ולהחליט על המטרות שלנו – האם אנחנו הולכים לפתוח חשבון פרטי בשביל הכיף, חשבון בו נעלה תוכן כקבוצה או חשבון עסקי בו יום אחד נקדם מוצרים או שירותים שונים? התמקדות כזאת תעזור לכם כבר מההתחלה להבין איזה סוג של תוכן יתאים לחשבון.

בשביל ליצור חשבון מצליח, צריך לעבור את השלב הראשוני שיכול להיות קצת מתסכל. גורו הטיק טוק רייצ'ל פדרסון מספרת ש1000 העוקבים הראשונים הם הקשים מכולם ובפער גדול. בהתחלה, אנחנו לא יודעים מה בדיוק לעשות והאם יום אחד אכן נגיע לחשבון פופולרי. היא ממליצה לנו להתמלא בטחון ולהתמקד בפעולות שיביאו אותנו למשוכת האלף הראשון, משם הכל יזרום יותר בקלות. ריכזנו כאן בעבורכם המלצות מעשיות בכדי שגם אתם תגיעו אל היעד שהצבתם לעצמכם.



  • בחירת שם – הצעד הראשון שהוא גם מאד חשוב. שם טוב יכול לעזור באופן ניכר. שווה להתעקש ולמצא שם שיהיה קליט מצד אחד, ויעביר את המסר הרצוי מצד שני. שם טוב יהיה כזה שאנשים זוכרים ומסוגלים לזהות עמו. נסו למצוא כמה שמות ולהתייעץ עם אנשים שונים לגביהם. לפעמים אנחנו 'ננעלים' על שם אבל שיחה עם כמה חברים תגלה לנו שהוא לא כזה שנון או שהוא מעלה קונוטציה של משהו שלילי שפשוט לא חשבתם עליו. שם בחשבון ילווה אתכם לתמיד ולכן שווה להשקיע כאן את הזמן.
  • קניית עוקבים לטיק טוק אם אתם בתחילת הדרך, חשוב לדעת שלא יהיה קל להגיע לעוקבים רבים בזמן קצר. החשבון שלכם ייראה דל וזה ימנע ממשתמשים חדשים לגלות את התוכן שלכם – מה שעשו לגרום לאלגוריתם להתעלם מכם. כדי לפרוץ את השרשרת הזו, מומלץ לרכוש עוקבים לחשבון שלכם. רכישת עוקבים, יש לזכור, צריכה להיעשות בצורה מקצועית וזהירה אצל מי שיש לו ניסיון רב בתחום. רכישה לא מבוקרת יכולה להזיק לחשבון שלכם ולגרור עונשים מצד הפלטפורמה.
  • חקר שוק- חשוב שתכירו את קהל היעד שלכם, ותדעו מי הקהלים שעבור תצרו סרטונים. בעיקר בתחילת הדרך, לא תוכלו להגיע לקהל רחב מאד. הדרך הנכונה היא להתחיל מנישה מסוימת של קהל ואיתה להתרחב. נכון, כאשר סרטון הופך לויראלי, הוא מגיע לכולם אבל הדרך להצליח היא לא לנסות להגיע לקהל רחב יותר מידי, לפחות לא בהתחלה. אם תכירו את הקהל שלכם היטב, תוכלו להעניק לו תוכן ממוקד שאותו הוא גם מחפש בהאשתגים, מה שמוביל אותנו ל:
  • האשטגים – ראשית, נצלו את בכל סרטון את כל האפשרויות לתיוג. מומלץ לשלב גם האשתגים מאד פופולאריים אבל גם כאלו שפחות. האשתגים יותר נישתיים יעזרו לכם להגיע לקהל יותר ממוקד. זו יכולה להיות דרך לצבירת עוקבים בתחילת החשבון.
  • אל תפספסו את מה שחם – טיק טוק מחייבת אתכם להיות עם האצבע על הדופק וליצור תוכן מהיר, ולכן אתם חייבים להכיר את הטרנדים השונים ולהגיב להם בזמן. מהירות התגובה כאן היא מאוד חשובה. אם תזהו טרנדים 'עולים' ותגיבו בזמן – החשבון שלכם יגדל.
  • תוכן 'ירוק עד' (EVERGREEN)- בניגוד לתוכן 'חם', כאן מדובר על סרטונים שצפויים להיות רלוונטיים גם עוד שנה מהיום. תוכן כזה יכול למשוך צופים ועוקבים למשך זמן רב יותר מרגע ההעלאה שלו. זה גם תוכן שניתן ליצור מראש ולשחרר בזמנים קבועים ולכן הוא יהיה נוח להפקה.
  • תדירות – חשוב לשחרר סרטונים בתדירות קבועה פחות או יותר. אתם יכולים כאמור להכין תוכן באופן מרוכז כדי שיהיה לכם מספיק תכנים לכמה מועדים שונים. העקביות תגרום לכם תמיד להיות בעין של העוקבים שלכם. מי שנעלם מהרדאר, מאבד חשיפה, ועל כן יהיה לו לא פשוט לחזור. טיק טוק מאפשרת לכם לפרסם עד 10 סרטונים ביום כאשר מעבר לכמות זו, סביר להניח שתיענשו ותראו ירידה בחשיפה.
  • קשר עם העוקבים- חשוב ליצור עניין מסביב לסרטונים שלכם. בגלל זה, אתם צריכים להישאר ולתקשר עם העוקבים מיד כאשר אתם מעלים סרטון. הדרך הכי טובה היא להגיב לתגובות שלהם ולשאול שאלות בחזרה. זה יגרום להם להעלות עוד תגובות, ולסרטון עצמו לקבל יותר חשיפה. ככל שהחשבון יגדל יהיה מעט מאתגר לענות לכל תגובה, אבל בהתחלה זה בהחלט אפשרי ואף חשוב, משום שזה יסייע לכם לצבור עוד עוקבים.
  • סרטונים יצירתיים – לוקח זמן להבין מה עובד בפלטפורמה הזו ומה לא. חשוב לא להישבר ולנסות דברים שונים וייחודיים. נסו לפתוח את הראש ולהעז לפרסם סרטונים מפתיעים, מקוריים ומעניינים.
  • אל תתרגשו מכישלונות- הצד השני של היצירתיות הוא לא להיכנס ללחץ מכישלון. נסו להיות מרוצים שכך שניסיתם, והצלחתם לגלות מה לא עובד לכם. לפעמים המידע הזה חשוב בעיקר להמשך הדרך, ולו כדי להסיק מסקנות ולהשתפר. אתם תראו שככל שאתם צוברים יותר ניסיון ועוקבים, כך גם ירדו מספר הסרטונים שנכשלים.
  • שתפו פעולה עם חברים – אחת הדרכים להתקדם עם החשבון שלכם היא לשתף פעולה עם חברים שיש להם חשבונות עם עוקבים רבים. אנחנו מכירים את שיתופי הפעולה הללו גם מפלטפורמות אחרות, בראשן יוטיוב. בטיק טוק יש לכך השפעה דומה וזו דרך נפלאה להגיע לעוקבים פוטנציאליים ולקבל חשיפה חיובית לתוכן שלכם.

 

שנסכם?

הקמת חשבון טיק טוק מצליח יכולה להיות עניין מרגש וכייפי. מי שאוהב ליצור תוכן, בהחלט ימצא את עצמו כאן. הבעיות מתעוררות כאשר הציפיות שיש לנו מהחשבון לא מתממשות ואנחנו יוצרים סרטונים שכמעט ולא נצפים על ידי אף אחד. ראשית, חשוב להבין שזהו מצב נורמאלי לחלוטין ושכל חשבון מצליח התחיל מכמה עוקבים בודדים. אם תעקבו אחרי כל הטיפים שצוינו מעלה, תהיו נחושים ותתמידו לפרסם – אתם תצליחו. השאלה היחידה היא כמה זמן זה ייקח עד שתגיעו לשם – וכאן נכנסת לתמונה רכישת עוקבים מקצועית, שיכולה להקפיץ אתכם קדימה ולקדם את הפרופיל. בהצלחה!

תוכן עניינים

0
    0
    עגלת הקניות
    העגלה ריקהחזרה לחנות

    שלום לך

     יש למלא את הפרטים על מנת להתחבר

    עוד אין לך חשבון?

    ברוכים הבאים

    הרשמה לאתר YouHoo