עבור שירותים נוספים או שירותים בהתאמה אישית - הזמינו כאן

המדריך המלא להקמת חשבון עסקי באינסטגרם

לוגו אינסטגרם

חשבון עסקי באינסטגרם הוא חלק ממערך השיווק הדיגיטלי של כמעט כל עסק כיום. פתיחה של חשבון עסקי שונה ומורכבת יותר מחשבון פרטי. במאמר הזה נפשט ונבאר את המהלך וכך נשיג שני דברים עיקריים: נחסוך לכם זמן רב, ונמנע טעויות שונות. המאמר מיועד למי שמתעתד לתפעל את החשבון בעצמו וגם למי שמתכנן להעביר את הניהול שלו לבעל מקצוע. שנתחיל?

מה זה חשבון עסקי באינסטגרם?

הקמת חשבון עסקי באינסטגרם יעזור לכם כאמור בהגעה לקהלים רחבים וממוקדים ובפניה אליהם. מי שיש לו ניסיון עם חשבון עסקי בפייסבוק מכיר בוודאי את היכולות של הפלטפורמה לפלח או 'לבנות' קהל. הפילוח עוזר לנו להיות יעילים ולהשקיע משאבים רק אצל קהל שהוא פוטנציאלי לרכישה או שעתיד להיעזר בשירות שלנו. מכיוון שאינסטגרם היא למעשה חברה של פייסבוק, העקרון כאן עובד אותו הדבר. השוני היחיד הוא שאינסטגרם שמה דגש חזק על נראות ואסתטיקה.

זו הזדמנות טובה להציג את הצד היפה בהיצע העסקי שלכם או אפילו את העסק עצמו, את המיקום ואת העובדים. פוסט עם תמונות או סרטונים מושקעים יכול להפוך כל בית מלאכה או חנות קטנה לוויראליים, ובכך, הפרסום יקנה התעניינות והרחבת קהל הקונים.

כמה נתונים שחשוב לזכור:

  • באינסטגרם יש כבר למעלה ממיליארד (כן כן – אלף מליון) משתמשים שנכנסים לפחות פעם ביום. אם כל משתמש יכנס לפחות פעם ביום לחשבון עסקי, נגיע לקהל גדול שצורך תוכן עסקי והרבה ממנו. כל מה שצריך זה לדאוג שחלק, אפילו קטן מזה, יהיה התוכן שלכם.
  • מוצרים או שירותים חדשניים מצריכים הדגמות בתמונה או סרטון. אינסטגרם היא המקום האידאלי לכך ואכן 60% מהמשתמשים מדווחים שהם גילו מוצר או שירות חדש בפלטפורמה.
  • הסטורי באינסטגרם הוא כלי חזק ביותר. הצפייה בו נעשית ברוב המקרים באופן אגבי, כך שמי שמתחיל לצפות בסטורי של חשבונות פרטיים מוצא את עצמו מהר מאד צופה גם בסטורי עסקי. ופה נציין כי ⅓ מהמשתמשים אכן צופים בסטורי עסקי. זה נתון מדהים שאם מצרפים אותו למעל מיליארד משתמשים, מגיעים לכמות של מאות מיליוני צופים.

 

כל זה מוביל אותנו למסקנה אחת בלבד: לא משנה מהו העסק שלנו, אנחנו צריכים להיות באינסטגרם!

איך פותחים חשבון עסקי באינסטגרם?

לאחר שהשתכנענו שהקמת חשבון עסקי באנסטגרם זו הדרך הנכונה, בואו נבין איך לפתוח חשבון עסקי באינסטגרם. ישנן שלוש דרכים שונות לפתוח חשבון עסקי: דרך האפליקציה, דרך פייסבוק ודרך האתר עצמו. שלוש הדרכים יניבו את אותה התוצאה, כאשר הדרך השנייה דורשת שיהיה לכם חשבון פייסבוק פעיל.

 

פתיחת חשבון אינסטגרם עסקי דרך אפליקציה-

אינסטגרם היא רשת חברתית שנבנתה מסביב לטלפון החכם והמצלמה שלו. קשה לחשוב על ניהול חשבון אינסטגרם ללא שימוש באפליקציה ולכן זו הדרך הראשונה שנציג. לאחר שהורדתם את האפליקציה מהחנות של גוגל או אפל, המשיכו בתפריט וצרו חשבון. החשבון הזה יהיה מוגדר כפרטי וממנו תוכלו ליצור את החשבון העסקי (קצת כמו אדם פרטי שפותח חברה…). שימו לב שאתם מזינים חשבון אימייל פעיל וסיסמה חזקה.

בשביל להמשיך לחשבון עסקי, לחצו על הפרופיל שלכם שמופיע למטה בצד ימין. היכנסו להגדרות העמוד על ידי לחיצה על אייקון שלוש הנקודות למעלה. תחת 'חשבון' תמצאו אופציה של 'העבר לפרופיל עסקי'. אם יש לכם גם דף עסקי בפייסבוק, תוכלו להמשיך הלאה ולשייך אותו לפרופיל (מהתפריט בו העברתם לחשבון העסקי).

 

פתיחת חשבון אינסטגרם עסקי באמצעות פייסבוק-

היתרון בפתיחת חשבון אינסטגרם עסקי ישירות מהפייסבוק הוא ששני העמודים העסקיים יהיו מחוברים ביניהם אוטומטית. היכנסו להגדרות דרך הדף העסקי (או דרך business.facebook.com), ואז מצאו את הלשונית של אינסטגרם, הממוקמת לקראת החלק התחתון. לאחר הלחיצה על הלשונית, תגיעו למסך הכניסה לחשבון האינסטגרם. אם אין לכם כזה, לחצו למטה על 'הרשמה' והמשיכו בהזנת אימייל וסיסמה.

זכרו שתמיד תוכלו לנתק את החיבור בין החשבונות.

 

פתיחת חשבון אינסטגרם עסקי באמצעות האתר-

הקמת חשבון עסקי באינסטגרם ניתנת באופן פשוט ברשת החברתית instagram.com. הכנסו לאתר והתחילו בפתיחת חשבון רגיל. בשביל להמשיך לחשבון עסקי, תצטרכו למלא פרטי קשר עסקיים, ורק אז תוכלו להמיר את החשבון לעסקי. לחצו על 'ערוך פרופיל', ולאחר מכן היכנסו להגדרות – שם תמצאו לחצן שנקרא 'חשבון'. לאחר מכן, לחצו על 'העבר לחשבון עסקי', ובחרו בדף הפייסבוק העסקי על מנת לחבר.

הצעדים הבאים

בחירת שם משתמש-

שלב בחירת השם הוא שלב קטן בתפריטי פתיחת החשבון, ובשל כך רבים נוטים לא להקדיש לעניין הרבה זמן ומחשבה. שם משתמש טוב יהיה שם קליט וברור שקל לזכור. השם צריך להיות נקי מכל מיני אותיות או סימנים מיותרים. אם השם המושלם שרציתם תפוס, שחררו. זה עדיף מ'שם מושלם27'. בעדיפות עליונה ליצור אחידות בין שמות המשתמשים השונים שלכם כך שנושא בחירת השם הוא יותר רחב רק מהאינסטגרם. 

נוסף על כך, חשבו על חיפוש בגוגל: כדאי שהשם שלכם גם יהיה ביטוי ייחודי שניתן להגיע אליו בקלות דרך חיפוש ולא מילים גנריות כמו 'פילאטיס בטבע' שיעלה עשרות תוצאות לפניכם. 

לבסוף, נסו לכלול את כל האמור כאן בשם שיהיה קצר ככל האפשר. מעבר לכך שהוא יהיה קליט וזכיר, שם קצר גם קל יותר לציון בדפי יצירת קשר וכרטיסי ביקור דיגיטליים או מודפסים.

פרטים-

לאחר שהבנו את תהליך הקמת חשבון עסקי באינסטגרם וגם פתחנו אחד כזה, הגיע הזמן לעבוד באמת. ממש כמו בפייסבוק, זה הרגע לצקת תוכן ופרטים לחשבון העסקי שלכם. מדובר בעיקר במילוי פרטים שיעזרו ללקוחות שלכם להכיר אתכם וליצור קשר. דאגו להכניס לפרופיל מספר טלפון רלוונטי וכתובת (בעיקר אם מדובר בחנות פיזית). רצוי מאוד שתהיה לכם כתובת מצוינת גם אם אתם עסק קטן שעובד מהבית למשל.

הוסיפו אתר אינטרנט שרלוונטי לחשבון האינסטגרם ודאגו לוודא שהקישור עובד כמו שצריך.

קידום-

כמו בכל נכס דיגיטלי, גם כאן תצטרכו לדאות לאסטרטגיית קידום. זהו נושא רחב מאד שדורש מאמר בפני עצמו. רק נזכיר את הצעדים הראשונים ממש והם מעקב אחרי חשבונות מפתח, ופרסום באמצעים מיידיים שעומדים לרשותכם כגון האתר, הפייסבוק, הוואטסאפ ועוד. קראו בהרחבה על קידום תמונות באינסטגרם וגם על: קניית צפיות באינסטגרם!

בניית תוכן-

זהו החלק המתאגר ביותר אבל גם היצירתי בתהליך. גם פה מדובר בנושא רחב, אבל כן חשוב לציין שהתמונות והסרטונים צריכים להיות מושקעים ובעלי חזות אחידה. אל תתפתו להשתמש בכל הפילטרים שיש, וליצור תכנים באופן ספונטני ולא מחושב. נסו לתכנן אסטרטגיה, קונספט, קו עיצובי אחיד וכמובן – דרך אידיאלית להעברת מסרים שמתכתבים עם המותג שלכם.

סטוריז-

כדאי מאוד לעבוד עם הסטורי (ובאופן כללי עם כל פיצ'ר של אינסטגרם), משום שהוא טומן שחובו לא מעט כוח: חשיפה וקישור ישיר על ידי החלקה למעלה. בזכות העובדה שהסטורי נעלם לאחר 24 שעות, תוכלו להיות יצירתיים ולנסות כל מיני דברים ותכנים עד שתבינו מה עובד ומה פחות.

קניית לייקים-

הסוד מאחורי דפי אינסטגרם רבים הוא קנייה של לייקים ועוקבים, בעיקר בתחילת הדרך, אבל לא רק. זה יסייע לכם ליצור פיד שאינו שומם, ויעניק מראה של פרופיל פופולארי במיוחד.

סטטיסטיקה-

כלי האנליטיקס של הפלטפורמה, יעזור לכם להבין את קהל היעד שלכם, ולנתח את התכנים שאתם מעלים לפרופיל העסקי שלכם. זה יאפשר לכם להבין אילו תכנים חזקים יותר, ולאילו תכנים קהל היעד שלכם מגיב יותר.

איך לשנות מחשבון אינטסגרם עסקי לחשבון פרטי?

כדי לעבור חזרה לחשבון פרטי, היכנסו שוב לפרופיל שלכם ולחצו על הגדרות (גלגל שיניים). תחת 'חשבון' תמצאו לחצן שיאפשר לכם לחזור לחשבון פרטי. לחצו עליו ואשרו את התהליך.

איך מוחקים חשבון עסקי באינסטגרם?

את חשבון האינסטגרם ניתן להסתיר או להשבית בשני אופנים: ניתן להשהות אותו באופן זמני או לסגור לצמיתות:

 

השהיה זמנית-

את הפעולה ניתן לבצע רק דרך האתר ולא מהאפליקציה. כנסו לפרופיל ואז לעריכת עמוד. שם תמצאו השהיה זמנית של החשבון. תצטרכו לבחור סיבה מתפריט נגלל ואז, כאמצעי ביטחון, להכניס שוב את הסיסמה הרגילה שלכם. לחצו על השהיה זמנית של החשבון.

 

מחיקת חשבון-

גם את הפעולה הזאת ניתן לבצע רק מאתר האינטרנט. לפני המחיקה, תוכלו להוריד למחשב את כל הפרטים והתוכן שלכם. שימו לב שלאחר המחיקה לא תהיה אפשרות לעשות זאת. בשביל לבצע מחיקה מלאה תצטרכו להיכנס לקישור הזה ולבחור סיבה למחיקת החשבון. שימו לב שיש למלא סיסמה. אם היא שמורה בכרום, יכול להיות שהיא כבר מולאה באופן אוטומטי. זה אומר שאתם נמצאים רק מרחק לחיצה ממחיקה אז אם אתם רק מבקרים בדף הזה מתוך סקרנות – היזהרו.

לסיכום:

כאשר פייסבוק רכשה את אינסטגרם היא שמה לה למטרה להפוך לפלטפורמה המובילה בשוק הן למשתמשים והן למפרסמים. ככל שעובר הזמן אנחנו רואים משתמשים רבים יותר ויותר ומגוון רחב של חשבונות עסקיים. הקמת חשבון עסקי באינסטגרם יעניק לכם חשיפה, שעשויה להניב גם מכירות לעסק.

אז… עדיין לא פתחתם חשבון?

תוכן עניינים

0
    0
    עגלת הקניות
    העגלה ריקהחזרה לחנות

    שלום לך

     יש למלא את הפרטים על מנת להתחבר

    עוד אין לך חשבון?

    ברוכים הבאים

    הרשמה לאתר YouHoo