עבור שירותים נוספים או שירותים בהתאמה אישית - הזמינו כאן

מה זה בעצם תיוגים באינסטגרם ולמה צריך את זה?

קידום באינסטגרם

בשנים האחרונות הרשתות החברתיות הפכו לאחד הכלים השיווקיים האידיאליים ביותר, לא רק בעבור עסקים, אלא בעבור כל מי שמעוניין לקדם את עצמו ברשת, לרבות מפורסמים, כוכבי רשת, שחקנים וזמרים. בתוך הרשת החברתית אינסטגרם, הידועה כפלטפורמה מצוינת לשיתוף תמונות וסרטונים, יש לא מעט אפשרויות קידום, כשאחת מבין האפשרויות הללו היא התיוגים. מדוע מדובר בכלי שימושי וחיוני בעבורכם? ריכזנו מידע בנושא.

מה זה תיוגים באינסטגרם?

עם העלאת תמונה או סרטון באינסטגרם, ניתן לתייג בגוף הפוסט או בתגובות לפוסט אנשים רלוונטיים, למשל פאשניסטות יכולות לתייג את הסטייליסטית שלהן, כמו גם את הפרופילים העסקיים של המותגים שהן לובשות באותה תמונה. דוגמא נוספת היא לתייג אנשים שמופיעים בתמונה עצמה או קשורים אליה בדרך זו או אחרת. כדי לבצע את התיוג יש תחילה להקליד את הסימן @, ומיד לאחריו את שמו של המתויג (או שם הפרופיל). מיד ייפתחו בפניכם האפשרויות השונות, ותוכלו לבחור את התיוג הרלוונטי.

ומה באשר לרכישת תיוגים? ובכן, כשאתם מזמינים תיוגים באינסטגרם אתם בוחרים פוסט שאותו אתם רוצים לקדם, כמו כן אתם בוחרים משתמש באינסטגרם שאת העוקבים שלו אתם רוצים שנתייג בפוסט שלכם (התיוגים מתבצעים בתגובות הפוסט). למשל, קונדיטורית המעלה תמונות של הקינוחים שלה, תוכל לתייג עוקבים של שף כזה או אחר או לחלופין עוקבים של פרופילים העוסקים באוכל או קינוחים.

למה להשתמש בתיוגים באינסטגרם?

השימוש בתיוגים באינסטגרם הוא בהחלט חיוני, ולו בשל העובדה שהתיוג מושך את תשומת ליבו של המתויג לפוסט שהעליתם, ובכך ניתן לגרוף לייקים נוספים לפוסט, ואפילו מעורבות נוספת כמו תגובות, צפיות באינסטגרם ומעקב אחרי הפרופיל.

שנרחיב? העוקבים המתויגים מקבלים נוטיפיקציה שתויגו, וקיים סיכוי גבוה שייכנסו לפוסט לראות באיזה תוכן הם תויגו. קמפיין תיוגים מהווה השירות היחידי המאפשר לכם פרסום מותאם אישית לתוכן שאתם מפרסמים (מלבד קמפיין פרסום שעולה לא מעט כסף), השירות חוקי לחלוטין ואינו מסכן את חשבונכם. הפידבק על שירות זה הינו בין הגבוהים ביותר באתר.

 שנסכם?

האינסטגרם הוא אחד הכלים השיווקיים המוצלחים ביותר בשנים האחרונות, וניתן לראות זאת בלא מעט חשבונות ופרופילים של כוכבי רשת ומפורסמים בעלי מספר גבוה של עוקבים. בין הדרכים השונות לקידום ברשת החברתית הזו, ראוי לציין את התיוגים, שכן באמצעותם ניתן למשוך את תשומת ליבם של עוקבים שונים לפוסט, ובכך להעלות את חשיפתו.

תוכן עניינים

0
    0
    עגלת הקניות
    העגלה ריקהחזרה לחנות

    שלום לך

     יש למלא את הפרטים על מנת להתחבר

    עוד אין לך חשבון?

    ברוכים הבאים

    הרשמה לאתר YouHoo