עבור שירותים נוספים או שירותים בהתאמה אישית - הזמינו כאן

איך להרוויח כסף מאינסטגרם?

כמה עולה קידום ברשתות חברתיות?

אחת הרשתות החברתיות החזקות ביותר כיום היא אינסטגרם. היא הגיעה למעמד הזה במהירות כמעט מטאורית – מרשת חברתית די נישתית שמתמחה בתמונות, היא הגיעה למקום שבו נמצאים כולם: דוגמניות, מוזיקאים, מותגי על, שחקנים ואפילו פוליטיקאים.

אין ספק שאינסטגרם הפכה למקום שחייבים להיות בו, הן כעסק והן כאנשים פרטיים. כל זה מגובה גם במספרים. אינסטגרם הפכה במהירות מרשת של כמה עשרות מיליונים ללא פחות מ10 מיליארד משתמשים, מתוכם חצי מיליארד משתמשים פעילים מאוד שנכנסים כל יום לחשבון. מבחינת החלוקה בין המינים, טוב לדעת שהיא כמעט חצי חצי עם יתרון קל לנשים.

רבים מאותם משתמשים ומשתמשות כבר עלו על שיטות שונות ומשונות ויודעים איך להרוויח כסף מאינסטגרם. למען האמת, יש הרבה דרכים לעשות זאת ואנחנו מאמינים שבעתיד עוד ימצאו דרכים נוספות, כאלה שלא הכרנו אפילו. הרעיון הוא שנוכחות במקום עם תנועה אפשר לתרגם לכסף, וניתן לעשות זאת בכמה דרכים שונות. בואו נבין ביחד כיצד.

כל הדרכים להרוויח כסף מהאינסטגרם

משפיען באינסטגרם 

אחת הדרכים הפשוטות ביותר להרוויח כסף מאינסטגרם או מכל רשת חברתית אחרת היא באמצעות ההשפעה החברתית שיכולה להיות לכם על העוקבים שלכם. זו אמנם דרך שמצריכה השקעה, כי לפני שיהיו לכם כמה עשרות אלפי עוקבים ולייקים באינסטגרם אין בכלל על מה לדבר, אבל זה יכול להשתלם. 

עסקים שונים ישמחו לשלם לכם בכדי להציג את המוצר או השירות בדרך יותר טבעית מסתם פרסומת. העוקבים שלכם יודעים שאתם משתפים פעולה עם אותם עסקים, אבל גם זוכרים שבו זמנית לא תפרסמו משהו שאתם לא אוהבים. זו בדיוק הנקודה שעושה את הפרסום הזה כל כך נחשק ואת התשלום עליו למשתלם – בין כמה מאות לכמה עשרות אלפי שקלים לפוסט בודד.

שיווק שותפים באינסטגרם  

בשיטה הזו אתם למעשה שולחים את העוקבים שלכם לרכוש מוצר או שירות שעליהם אתם ממליצים. כאשר נעשית מכירה שמקורה בגולש שהגיע מכם, היא נרשמת, ואתם מקבלים אחוזים מהמכירה. זה יכול להיות מאוד אטרקטיבי אפילו לחשבונות אינסטגרם בינוניים. העיקר הוא שההמלצות שלכם יגרמו למספיק גולשים לרכוש דרך הקישור שלכם.

תכנית שותפים קיימת כיום ברוב אתרי המכירות הגדולים כמו גם קטנים יותר. אחת הפופולריות בהן היא אמזון למשל שמשלמת כמה אחוזים בודדים לרכישה אבל מצד שני, פוטנציאל הרכישה שם גדול ואתם תתוגמלו בעבור כל המוצרים שנרכשו על ידי גולש ששלחתם, למשך 24 שעות מהרגע שהוא הגיע. כלומר, נניח שהמלצתם על מזרן יוגה והגולש רכש אותו והוסיף גם מכנסיים וחולצת יוגה – אתם הרווחתם מכל הרכישה.

מכירת תמונות 

מי שלא התחברו לשתי השיטות שצוינו מעלה, יש לנו שיטה פשוטה שעשויה לעניין אתכם: תמכרו את התמונות שלכם. באתרים כמו TWENTY20 ו  Community Foap תוכלו להעלות תמונות שלכם מהאינסטגרם ולמצוא רוכשים שמעוניינים בתמונות טבעיות מחיי היום יום. 

על כל רכישה ניתן להרוויח כמה דולרים וכמובן שניתן למכור כל תמונה אין סוף פעמים.

מכירת חשבון אינסטגרם כנכס אינטרנטי

אם אתם מתפעלים חשבון עם הרבה עוקבים, למעשה יצרתם לכם נכס דיגיטלי, שיום אחד תוכלו למכור בלא מעט כסף. בייחוד אם מדובר בחשבון שסובב סביב תחום ספציפי או חשבון מאוד פעיל מבחינת מעורבות וצפיות.

מנהלי חשבונות אינסטגרם

מי מכם שמכירים את העולם הדיגיטלי, יודעים שניהול חשבון זו עבודה מסביב לשעון. אם אתם כבר נמצאים באינסטגרם שעות ארוכות, תוכלו במקום לנהל חשבון אחד, לנהל חשבונות גם בשביל אחרים. עסקים רבים ישמחו לשלם לכם על הנמרצות והיצירתיות שלכם, כך שתוכלו לייצר עבורם תוכן מקורי ומעניין, עוקבים חדשים וחשיפה גדולה – בתמורה לתשלום.

קידום העסק שלכם באינסטגרם

אם יש לכם עסק, אפילו קטן, תוכלו להרוויח ממש מחשבון אינסטגרם שבו תוכלו לייצר תנועת לקוחות נוספת, להגדיל מכירות ופשוט להרוויח יותר.

יצירת חשבון לתחביב או תחום שאתם אוהבים 

רבים פותחים חשבון אינסטגרם ראשון עבור תחביב או עיסוק שהם אוהבים לעשות. זה מקל על יצירת תכנים מעניינים וגם לא מרגיש כמו עבודה או מטלה. אם גם לכם יש פרופיל כזה, תוכלו לאט לאט לצבור עוקבים ולהרוויח כמשפיענים בתחום זה, או אפילו על ידי שיווק שותפים (אפיליאציה).

יועצים להצלחה באינסטגרם

כמו שאתם קוראים את המאמר הזה בשקיקה ורוצים ללמוד איך להרוויח כסף מאינסטגרם, כך יש עוד הרבה אחרים. לאחר שתתמקצעו ותתחילו להרוויח כסף מהחשבון שלכם, תוכלו להדריך אחרים כיצד עושים זאת. יש לא מעט כסף בכל תחום של הדרכה מקצועית ובייחוד לגבי עשיית כסף און-ליין. 

למעשה, הרצת חשבון אינסטגרם מצליח תהיה בשבילכם רק דרך להגיע ליעד של גורו – אינסטגרם. מי שידעה לעשות זאת הכי טוב היא כנראה דנה זרמון שלאחר ההצלחה שלה בחשבון האישי, נהיתה בעצמה מדריכה להצלחה ברשת.

מה נשאר? להתחיל לעבוד בשביל הכסף שלכם!

מה שחשוב לזכור הוא שאתם לא צריכים להחליט כבר מעכשיו כיצד תרוויחו כסף מחשבון האינסטגרם – פשוט להחליט שאתם עושים את זה. בכל דרך שלא תבחרו, תהיו חייבים להגיע לכמות עוקבים מינימלית בשביל להתחיל לראות הכנסה. 

מכיוון שההתחלה היא לא פשוטה, אין מנוס מלהאיץ את התהליך ולרכוש לייקים ועוקבים לטובת נראות העמוד. קניית לייקים באינסטגרם מישראל, זו למעשה הדרך הזולה להתקדם מפני שהיא חוסכת לכם זמן רב בו כבר תוכלו לייצר הכנסה.

בהצלחה!

תוכן עניינים

0
    0
    עגלת הקניות
    העגלה ריקהחזרה לחנות

    שלום לך

     יש למלא את הפרטים על מנת להתחבר

    עוד אין לך חשבון?

    ברוכים הבאים

    הרשמה לאתר YouHoo