עבור שירותים נוספים או שירותים בהתאמה אישית - הזמינו כאן

למה כדאי לקנות עוקבים פעילים באינסטגרם?

עוקבים פעילים באינסטגרם

חשבון האינסטגרם העסקי שלכם יכול להפוך לאחד מכלי השיווק החזקים ביותר של העסק שלכם. רבים מבינים זאת אבל מעטים יודעים באמת איך ליישם. אם תערכו בדיקה, תגלו שלהרבה עסקים שאתם מכירים יש חשבון אינסטגרם שאיננו פעיל ממש. יכול להיות שמידי פעם יש שם פרסומים, הם יכולים להיות אפילו מעניינים, אבל זה פשוט לא מוביל לשום מקום. המחסום הגדול להצלחה באינסטגרם הוא העוקבים של הדף.

הצלחה של חשבון אינסטגרם איננה תלויה בכמות העוקבים אלא בכמות העוקבים האיכותיים. אל תצפו שכאשר יהיו לכם X עוקבים בחשבון הוא פתאום יתרומם. הגישה הזו תגרום לכם לנפח אותו בעוקבים לא איכותיים שלא תורמים לכם דבר ואפילו יכולים להזיק. עוקבים מחשבונות מזויפים למשל יכולים להספים את הפוסטים שלכם ואפילו להבריח עוקבים לגיטימיים. עוקבים שאינם פעילים, רדומים, לא תורמים לכם דבר. הם לא משתפים את הפוסטים, לא מגיבים ולא יוצרים שום פעילות. אותו הדבר נכון לגבי בני משפחה ומכרים שעוקבים אחריכם בשביל לסייע לכם. עם כל הרצון הטוב, הם לא הלקוחות הטבעיים של העסק שלכם. הבעיה הזו יכולה להיפתר בקלות רבה יותר ממה שדמיינתם על ידי רכישת עוקבים פעילים באינסטגרם. זו יכולה להיות הדחיפה שהחשבון שלכם צריך בשביל לפרוץ. בואו נבין איך זה עובד.

מהם עוקבים איכותיים באינטסגרם?

חשוב להבין את המשמעות של עוקבים איכותיים בניגוד לסתם 'עוקבים רשומים'. ראשית אנחנו רוצים עוקבים פעילים, לא רק בחשבון שלנו אלא בכלל באינסטגרם. אנחנו רוצים עוקבים שנכנסים לחשבון שלהם ויוצרים פעילות עם משתמשים רבים אחרים. זה יוצר קרקע פורייה לוויראליות, כלומר לשיתוף המסר הפרסומי שלנו.

עוקב איכותי הוא גם כזה שיש לו בכלל נגיעה והתעניינות בתחום המוצר או השירות שלנו.  עוקבים פעילים שהם גם מתעניינים בעסק שלנו ייצרו פעילות אורגנית – שיתופים, לייקים ותגובות על הפוסטים השונים. ברגע שתגיעו למספיק עוקבים כאלו, תדעו שהחשבון שלכם 'התניע' והוא מתחיל לעבוד בשבילכם. באינסטגרם, עוקב איכותי מביא איתו עוד עוקבים בשיטת 'חבר מביא חבר' וכך אנחנו מגיעים לחשבון פעיל. הבעיה היא כמו תמיד בהתחלה, כאשר אין לנו כמעט עוקבים איכותיים. המשיכו לקרוא כדי לדעת איך מביאים את העוקבים האיכותיים הראשונים לחשבון.

איך משיגים עוקבים פעילים באינסטגרם?

הדרך הפשוטה ביותר ואפילו החסכונית ביותר היא קניית עוקבים פעילים באינסטגרם. רכישת עוקבים צריכה להיעשות באופן מקצועי ולקחת בחשבון את סוג העסק וקהל היעד. הדבר הראשון לחשוב עליו הוא מיקום העוקבים – יש חשבונות אינסטגרם שלהם מומלץ לרכוש עוקבים מחו"ל. חשבונות שעיקר הפעילות שלהם היא בארץ יהיו צריכים להתמקד רק בעוקבים מישראל. את קניית העוקבים אנחנו נרצה לבצע עם מי שיש לו ניסיון בכך בכדי שנגיע באמת לעוקבים שיקדמו אותנו ויהיו שווים את ההשקעה.

 

לפני רכישת העוקבים חשוב לדאוג לפיד שנראה טוב: הקפידות על תמונות איכותיות למשל. עוד דגש הוא על פילטרים שמתאימים לאווירה הכללית ואחידות בסוג הפילטר. אנחנו ממליצים לקרוא המאמר טיפים ורעיונות לעיצוב האינסטגרם שלכם כדי ללמוד עוד על הנושא.

 

כמו כן, חשוב לתייג כל תמונה (האשטאגים)  – החיפוש באינסטגרם מבוסס על אותם האשתגים והם למעשה משמשים כמילות החיפוש שיקפיצו את הפוסטים שלכם למשתמשים רלוונטיים. במאמר הבא תוכלו לקרוא בהרחבה על היתרונות בהוספת תיוגים.

מה היתרונות בקניית עוקבים פעילים באינסטגרם?

  • השקעה קטנה, תוצר גבוה – אחד הדברים הכי מפתיעים ברכישת עוקבים פעילים הוא שזו למעשה הדרך הזולה והחסכונית שלכם להגיע לחשבון פעיל. ההוצאות על 'זחילה איטית' של החשבון שלכם עד שהוא מתרומם יכולות להיות פי כמה מאשר פשוט לרכוש עוקבים ולהתחיל לרוץ.
  • עוקבים יוסיפו לכם עוד עוקבים – עוקבים איכותיים הם ממש נכס שיניב לכם תשואה. מהר מאד תגלו שאותם עוקבים מביאים אליכם תנועה ושחלק מהתנועה הזו, טומנת בחובה עוקבים נוספים.
  • מוריד מכם כאבי ראש – רכישת עוקבים פעילים מתבצעת על ידי מקצוענים בדבר. זה מוריד את הצורך להתעסק בפעילות שבה אין לנו ניסיון, והיא מצריכה הרבה לימוד וידע בתחום. לכם יש מספיק על הראש בניהול השוטף של העסק.
  • חיסכון בזמן – למעשה, תוכלו לדלג על תהליך של חודשים ולהגיע לעוקבים איכותיים כבר תוך 24 שעות! הקדמה בהצלחת החשבון משמעותה שאתם לא שורפים זמן ומתחילים להכניס כסף מוקדם יותר.

לסיכום:

רכישת עוקבים איכותיים היא למעשה הדרך להתחיל חשבון אינסטגרם עסקי. השאלה היחידה היא על מי נוכל לסמוך בביצוע המשימה? יש הרבה חשיבות בביצוע נכון כדי באמת להגיע לעוקבים איכותיים. חברת YOUHOO היא המובילה בתחום ולכן היא יכולה להבטיח ללקוחותיה משהו שאף ספק לא הציע עדכה – אחריות לכל החיים!

הצוותים בYOUHOO לוקחים כל לקוח, קטן כגדול, ברצינות הראויה ומשקיעים שעות רבות של עבודה. בחברה נצבר ניסיון רב על פני פלטפורמות שונות ויש באמתחתה רזומה עשיר של חשבונות פורחים ומצליחים. קחו החלטה שגם חשבון האינסטגרם שלכם יצליח ופנו לYOUHOO בכדי להגשים אותה!

תוכן עניינים

0
    0
    עגלת הקניות
    העגלה ריקהחזרה לחנות

    שלום לך

     יש למלא את הפרטים על מנת להתחבר

    עוד אין לך חשבון?

    ברוכים הבאים

    הרשמה לאתר YouHoo