עבור שירותים נוספים או שירותים בהתאמה אישית - הזמינו כאן

איך להרוויח כסף מיוטיוב ב2021?

יוטיוב

יוטיוב היא כיום לא סתם פלטפורמה להעלאה ופרסום של סרטונים, היא למעשה אחד מערוצי התקשורת הנפוצים והמשפיעים בעולם. חשבונות יוטיוב מצליחים מקבלים חשיפה בסדר גודל של תחנת טלוויזיה ארצית. כיום, הרשת שייכת לחברת אלפהבית שהיא חברת האם של גוגל. המשמעות של זה היא שהתכנים ביוטיוב מתממשקים ונצפים גם בתוצאות החיפוש בגוגל. כל זאת מאפשר הרבה חשיפה, גם לתכנים מאוד נישתיים. אותה חשיפה יכולה להיות מתורגמת לכסף בדרכים שונות. המשיכו לקרוא ותבינו בדיוק איך.

יוטיוב - אפיק כלכלי לכולם

רבים מכירים את יוטיוב כערוץ מוזיקה או בידור. למעשה, מדובר ברשת חברתית מבוססת צפיות בסרטונים. יש בה הרבה פעילות של משתמשים מעבר לצפיות: לייקים, תגובות והודעות. כל החשיפה והפעילות הזאת יכולה להיות מתורגמת לכסף שמגיע מפרסומות שונות.

אז איך להרוויח כסף מיוטיוב?

בואו נסקור את הדרכים השונות שיענו על השאלה: איך להרוויח כסף מיוטיוב?

תכנית השותפים של יוטיוב

תכנית השותפים של יוטיוב מאפשרת לכם להתחלק עם יוטיוב מפרסומות שמופיעות בסרטונים שלכם. בשביל להצטרף לתוכנית, אתם תצטרכו שיהיה לכם חשבון בגוגל אד-סנס שזהו שירות שמאפשר הטמעה של פרסומות באתר שלכם או כל נכס דיגיטלי אחר. נוסף על כך, תצטרכו להגיע לרף מינימלי של 1000 מנויים ו4000 שעות צפיה במצטבר. זאת על מנת שיוטיוב יוכלו להכיר את הערוץ שלכם ולהיווכח שהתכנים בו ראויים. בשביל להאיץ את התהליך, רבים נוהגים לקנות צפיות שמביאות אותם אל מעבר לרף הנדרש.

יוטיוב תיתן לכם יותר חשיפה לסרטונים בהתאם למדדים שונים שהיא מציבה:

  • לייקים – נקראים גם 'אגודל למעלה', ככל שיהיו לכם יותר מאלו לכל סרטון, יוטיוב תבין שהתוכן טוב ותגדיל חשיפה אליו.
  • צפיות – כאן נכללים לא רק מדדים של כמות צפיות, אלא גם זמן צפיה בסרטון. חשוב שהצופים שלכם ישלימו כמה שיותר ממנו ולא ינטשו באמצע.
  • שיתופים – סרטונים שמשותפים מחוץ ליוטיוב, מקבלים נקודות זכות והסיכוי שלהם לקבל חשיפה עולה.
  • זמן שהיה ביוטיוב – זהו מדד שבודק כמה זמן שוהים הצופים שלכם ביוטיוב באופן כללי.

מוניטיזציה

מוניטיזציה הוא מונח מקצועי שמדבר על ההפיכה של נכסים דיגיטליים למניבים. בהקשר שלנו, זוהי היכולת שלכם לקשר לערוץ יוטיוב שלכם מאתר, עמוד פייסבוק או כל מקום אחר. התנועה שתשלחו ליוטיוב, תהפוך לצפייה בפרסומות וזו תהפוך בסופו של דבר לכסף בשבילכם.

שיווק שותפים/אפיליאציה

יוטיוב מאפשרת לכם ליצור תוכן איכותי שישרת את הלקוחות והלקוחות הפוטנציאלים שלכם. אם תתנו להם הרבה ערך, תגיעו לצפיות רבות וחשיפה. זה יאפשר לכם לשווק באופן יעיל מוצרים שונים. לא מדובר כאן על ממש פרסומת, אלא על משהו יותר קליל. לדוגמה – אם אתם עסק לשיווק כלי מטבח ייחודיים, תוכלו להפיק סרטונים של מתכונים והכנת אוכל. בתוכם תשלבו מוצרים ייחודיים ותזכירו שהם נמצאים בחנות באתר שלכם. לחלופין, אם אתם נותני שירות כגון גרפיקאים, רואי חשבון או עורכי דין – תוכלו ליצור סרטונים אינפורמטיביים על תחום מסוים. באותם סרטונים תזכירו שגם אתם מציעים פתרון לבעיה המוזכרת. שוב, זו איננה פרסומת אלא יותר אזכור. צורת השיווק הזאת היא מאד חזקה כי היא משדרת סמכותיות שלכם כבעלי מקצוע.

שיתופי פעולה

רבים רוצים להתקדם ושואלים את עצמם איך להרוויח כסף מיוטיוב  ב2021? התשובה היא משיתופי פעולה שיביאו לכם תנועה לערוץ. מעבר לפעולות של קניית צפיות, שיתופי פעולה עם ערוצים מצליחים זו ה-דרך להפוך את הערוץ שלכם למצליח. בתחילת הדרך, תצטרכו לפנות ליוטיוברים ותיקים ולהציע להם כל מיני רעיונות. אם תהיו יצירתיים ונחושים מספיק, תוכלו להגיע לפחות לכמה סרטונים בשנה שנעשים בשיתוף. אתם תזכו לקבל חשיפה מהקהל של היוטיובר איתו שיתפתם פעולה ולהיפך.

אז כמה יוטיוב משלמים?

הפרסום ביוטיוב עולה למפרסם עצמו סכום שיכול להגיע עד כ20 סנט. זה תלוי בסוג התוכן והפילוח הדמוגרפי של הקהל. חשוב להבין זאת גם כיוצרים מכיוון שהמטרה היא למשוך קהלים איכותיים שהמפרסמים רוצים, לדוגמה – אנשים שמחפשים שירות אחסון אתרים, אנשים שמתעניינים לגבי עורך דין וכו'. קהל פחות אטרקטיבי יהיה קהל צעיר בסרטונים שלא עוסקים במוצר או שירות ברור, נניח סרטונים מבדרים או מוזיקה. זהו קהל שמגיע ללא כוונות קניה ולכן ישלמו פחות כדי להציג לו. אתם, כיוצרי יוטיוב, תקבלו בערך מחצית ממה ששולם על ידי המפרסמים. כלומר, הטווח העליון של הרווח הוא בערך עשרת אלפים דולר למיליון צפיות והמינימום הוא כנראה שלושת אלפים.

איך תבנו ערוץ יוטיוב רווחי?

בשביל להגיע לערוץ יוטיוב רווחי, עשו את הדברים הבאים:

  • פרסמו תוכן בתדירות קבועה – הצופים שלכם מפתחים ציפייה לתוכן וכשזה לא מגיע, הם ינטשו. רבים מאלו שנטשו לא יחזרו לצפות בכם בזמן הקרוב וחבל.
  • השקיעו בתוכן איכותי – חשבו על רעיונות מפתיעים, נסו להיות יצירתיים. רק כך תגלו מה עובד בשבילכם בערוץ. זה נכון ביחוד בשלבים הראשונים של הערוץ, כאשר אתם בונים קהל צופים.
  • התמקדו בנישות – הנישות שלכם כערוץ צריכות להיות קטנות מספיק בכדי שתוכלו לתת תוכן ייחודי עם מעט תחרות מיותרים אחרים. מצד שני, בחרו נישות שניתן יהיה לפתח ולהתרחב עם הזמן. למשל – ערוץ שמדבר על טיולים לצפון איטליה, יש לו פוטנציאל ביום מן הימים להתרחב לדרום אוסטריה.
  • נסו לנתח את התוכן שלכם לפי הצופים בו. יוטיוב מציעה לכם הרבה פילוחים שונים לפיהם תוכלו לבחון את הערוץ שלכם ולגלות ולהכיר את הצופים שלכם. זה יאפשר לכם למשוך קהל יותר איכותי ולהגדיל את ההכנסות פר צפיה.
  • השקיעו בציוד – ציוד הקלטה איכותי שמונע רעשי רקע, מצלמה ותאורה חצי מקצועיים – כל אלו לא עולים הרבה כסף כיום. האיכות של הסרטונים ביוטיוב היא כיום גבוהה ומצופה מכם ליישר קו. יש איזשהו סטנדרט של צילום והקלטה שפחות ממנו פשוט 'לא יעבור' היום אצל הצופים.
  • ערוץ יוטיוב הוא בהרבה מובנים כמו אתר אינטרנט – צריך להיות מקודם ברשת באמצעים דומים כולל: קישורים חיצוניים, שיתוף ברשתות חברתיות ורכישת צפיות.

לסיכום

יוטיוב מציגה בפנינו אפשרות לפתח מקור הכנסה יציב והרבה מעבר לכך. כמות הצופים שתוכלו להביא אליכם איננה מהווה תקרת זכוכית כמעט. בשביל לממש את פוטנציאל ההכנסה, תצטרכו להשקיע הרבה זמן, נחישות, מחשבה וגם כסף. אין כמעט ערוץ מצליח שלא דשדש בחודשים או השנים הראשונות שלו. היו מוכנים לכך גם אצלכם. מה שבטוח הוא שהתמורה יכולה להיות יותר ממשתלמת.

תוכן עניינים

0
    0
    עגלת הקניות
    העגלה ריקהחזרה לחנות

    שלום לך

     יש למלא את הפרטים על מנת להתחבר

    עוד אין לך חשבון?

    ברוכים הבאים

    הרשמה לאתר YouHoo