עבור שירותים נוספים או שירותים בהתאמה אישית - הזמינו כאן

הכירו את האפליקציות שיעזרו לכם לקדם אומנים

רשתות חברתיות

 

אם אתם עוסקים בשירה, בנגינה או באחד ממקצועות הבמה, המאמר הזה ממש בשבילכם. תראו, האמנים הגדולים של העבר, עברו דרך מאד שונה להצלחה ממה שתעברו אתם. עד לפני זמן לא רב כל השוק הזה התנהל באופן מאד נוקשה כאשר למספר מצומצם של שחקנים היה כוח רב. תחנות רדיו, חברות תקליטים וחברות הפקה היו אלו ששלטו במוזיקה לה נאזין ולאמנים שיצליחו. כמובן שהיה צריך לייצר מוזיקה מעולה ולהיות פרפורמר, אבל זה היה מסלול די מובנה שהיה סגור לאמנים שונים.

כיום המצב שונה בתכלית ויש שיגידו שיותר טוב. אמנים כמו פסיי הקוריאני למשל היו יכולים להגיע לתהילה בין לאומית מהירה רק דרך הרשתות. אז נכון, כיום יש יותר פלטפורמות בשביל לייצר חשיפה ואפילו הכנסות לאמני במה אבל יש גם אתגרים ומכשולים חדשים. בואו נסקור את אותן הפלטפורמות ואת הדרך להתנהל בהן באופן נכון.

עושים סדר בים האפשרויות לקידום אמנים

אנחנו לא מקנאים באמן צעיר שעושה את צעדיו הראשונים. הוא רואה מסביבו אנשים מצליחים בגדול, הוא יודע שהם מקבלים הרבה חשיפה באינטרנט וברשתות, אבל לו זה לא כל כך מצליח. אז ראשית נאמר כך – זה בסדר שזה לא מצליח. נכון שיש סיפורי הצלחה מטאורים אבל רובם אינם כאלה. הצלחה של אמן ברשתות כרוכה בהרבה עבודה קשה, נחישות ו…כישרון. אם אתם מהסוג שמתייאש מהר, העולם הזה לא בשבילכם.

לאחר שהבנו את זה, בואו נעבור לאפליקציות עצמן ונראה איך ניתן להוציא מהן את המקסימום.

ספוטיפיי

ספוטיפיי היא אפליקציה בה ניתן להאזין למוזיקה מגוונת ואפילו לפודקאסטים. החיפוש נעשה באמצעות שם אמן, שיר או אלבום. הגדולה של האפליקציה היא היכולת שלה להתאים את המוזיקה להעדפות של המאזין. לאט לאט כאשר מאזינים דרך הספוטיפיי, האפליקציה לומדת עלינו ויכולה לתת לנו כל מיני המלצות לפי הגדרות כגון: מוזיקה חדשה מותאמת לנו, המוזיקה שלנו או סתם המלצות כגון 'מוזיקת קאנטרי חדשה'. המשתמשים יכולים גם לבנות רשימות השמעה, פלייליסטים, משלהם כאשר כל אחד יכול להאזין לה. אמנים חדשים יכולים לנסות וליצור או להתברג לאותן רשימות השמעה. כך השיר שלהם יופיע לצד שירים מוכרים ולאט לאט ייטמע ויהיה מוכר.

יוטיוב

האפליקציה המובילה לסרטונים מכילה הרבה יותר מאשר רק סרטוני מוזיקה. כאן יש אפשרויות רבות לפעולה כאמן צעיר. ניתן למשל לפתוח ערוצים שונים ולשלב בהם את המוזיקה שלנו. אפשר לתת את הזכויות למוזיקה שלנו לערוצים נבחרים ומפורסמים. זה יכול להוביל לחשיפה גדולה מאד לשיר או לקטע ולהביא תנועה דרך לינק בתיאור הסרטון. דרך נוספת להתפרסם היא דרך שיתופי פעולה בין הערוץ שלנו כאמנים לערוצים נוספים. נוכל להגיע לראיונות, או להזמין וולוגרים להופעות שלנו למשל.

סאונקלאוד

זו רשת שיתוף מוזיקה וקבצי קול מכל סוג שהוא. סאונדקלאוד הוקמה בברלין על ידי שני מוזיקאים של מוזיקה אלקטרונית ואכן בתחילת הדרך זה היה הסגנון ששלט שם. כאשר הרשת התפתחה יותר, נכנסו ז'אנרים של מוזיקה מכל הסוגים. גם כאן יש אפשרות למנוי בתשלום ולכן רבים מהמשתמשים הם משתמשים קבועים באפליקציה. כאמנים, אתם תרצו להעלות את המוזיקה שלכם לסאונדקלאוד ולכלול בה גם קטעים שלא קיימים במקומות אחרים. זה ה-מקום להעלות כל מיני גרסאות של הופעה חיה או ביצועים נדירים שלכם מהקלטות שלא ראו אור.

קידום אמנים מקצועי – קיצור הדרך לתהילה

מומלץ מאד להיות פעיל ברשתות שהזכרנו אבל יש לזכור שלפעמים זה פשוט לא מספיק. אמנים בתחילת הדרך סובלים מחוסר חשיפה שגורם להם לא להתבלט ברשתות. שירותי רכישה של צפיות, האזנות ולייקים בפלטפורמות השונות ישנו את המצב ויתנו לכם פתח יציאה מהמלכוד והזדמנות לפרוץ. חשוב לבצע רכישות של לייקים, השמעות או צפיות בצורה נכונה ומקצועית. אמנם מדובר בפרקטיקה שמקובלת בכל הרמות של האמנים, אבל היא יכולה גם להזיק אם לא נעשית נכון. את כל השירותים הללו ועוד הרבה אחרים תוכלו לקבל אצל המקצוענים ביוהו. חברת יוהו מציעה חבילות מובנות או תכנית מותאמת אישית ומתמחה בקידום אומנים כגון זמרים, נגנים ומוזיקאים מכל הסוגים ברשתות החברתיות השונות.

שיהיה בהצלחה

 

תוכן עניינים

0
    0
    עגלת הקניות
    העגלה ריקהחזרה לחנות

    שלום לך

     יש למלא את הפרטים על מנת להתחבר

    עוד אין לך חשבון?

    ברוכים הבאים

    הרשמה לאתר YouHoo