עבור שירותים נוספים או שירותים בהתאמה אישית - הזמינו כאן

טיפים לניהול דף אינסטגרם מוצלח

לוגו אינסטגרם

רשת האינסטגרם הפכה לאחד מעמודי התווך של השיווק ברשתות החברתיות. היא עומדת כיום בשורה הראשונה עם פלטפורמות מובילות כמו יוטיוב או פייסבוק כאשר זו האחרונה היא למעשה חברת האם של אינסטגרם. יש בה דגש רב על צילום כשזה יכול להיות סטילס או ווידאו בפורמטים שונים. כמו כל רשת חברתית גדולה, גם כאן ניהול של דף מצליח מצריך השקעה ושימת לב לדגשים שונים. התחרות ברשת נהייתה גבוהה במיוחד, ולכן אתם תידרשו להוציא מעצמכם את המיטב כדי לצלוח את התחרות על הצד הטוב ביותר. בואו נעבור על כללים וטיפים בסיסיים בניהול דף אינסטגרם מצליח.

ההבדל בין מקצוענים לחובבנים - ניהול דף מצליח

מי שרוצה להגיע לחשבון אינסטגרם שמביא לו חשיפה רבה, חייב לעבוד באופן שיטתי ולהיצמד לכמה כללים מאוד בסיסיים. אותם כללים שנזכיר כאן הם אלו שחוזרים על עצמם כמעט בכל דף אינסטגרם מוצלח שתראו. חשוב שתראו בניהול דף האינסטגרם שלכם כפעילות שדורשת מחשבה, מאמץ ולימוד תמידי, ממש כפי שאתם עושים כרגע.

רכישת עוקבים

כדי להאיץ את ההצלחה שלכם, תוכלו לרכוש עוקבים איכותיים לדף שלכם, ובייחוד בתחילת הדרך. כיום אנחנו כבר יודעים שלא מעט בעלי עמודי אינסטגרם מוצלחים עושים זאת. קשה לקבל על כך נתונים מדויקים, כי מדובר במשהו שאף אחד לא מודה בו בפומבי. מדיבור של אנשי מקצוע בתעשייה וגם מהביקושים לשירותי הרכישה השונים ניתן להעריך בזהירות שמדובר בנתח משמעותי מהדפים שמנוהלים בצורה מקצועית.

כמו כן, חשוב לציין כי אחד הדברים החשובים ביותר ברכישת עוקבים לאינסטגרם, הוא להשתמש בשירות של חברה מנוסה שתדע לתת לכם מענה מקיף ושירות אמין. זה אומר בעיקר עוקבים איכותיים שמעלים את הערך של הדף והופכים אותו ליותר פעיל. 'בוסט' כזה של עוקבים קנויים יאפשר לכם לחשוף את התוכן שלכם ליותר עוקבים אורגנים ומכאן הדרך להצלחה קצרה יותר.

העלאת תוכן בתדירות קבועה

רבים וטובים נופלים בסעיף הזה. הם משקיעים תוכן מסביב לאירועים או תאריכים מסוימים וקצת מזניחים את הפעילות השגרתית. מדוע חשוב להעלות תכנים בתדירות קבועה? ראשית, בתקופות ה'חמות' העוקבים שלכם מחוזרים על ידי תוכן ממקורות רבים. נניח מעצבי בגדי ים שמפרסמים יותר תוכן בקיץ. אם תשכילו לפרסם תוכן בכל השנה, תוכלו להשאיר את העוקבים שלכם נאמנים וכך לזכות באמונם בתקופה שבה אתם באמת מצפים מהם לשקול רכישה. שנית, העלאה של תוכן במועדים קבועים יוצרת אצל העוקבים הרגל וציפייה. אתם אולי תתפלאו לשמוע, אבל העוקבים שלכם מתרגלים לקבל את התכנים ורבים מהם יתאכזבו כשהם לא יגיעו. לא, הם לא יתאכזבו עד כדי כך שהם יכתבו לכם, הם פשוט יגלשו למקומות אחרים באותו הזמן ויפתחו היכרות עם דף אחר, מתחרה.

תגיות/ האשתגים

הקפידו על שימוש נכון בתגיות והשתמשו בהן בכל פוסט שאתם מעלים. התגיות הן הדרך שלכם להתגלות לעוקבים פוטנציאליים על ידי חיפושים שונים. האינסטגרם מאפשרת לכם לחפש תגיות ולראות את הפופולריות של החיפוש שלהן. התגיות הללו הופכות את הפוסט שלכם לכמעט נצחי במונחי אינטרנט ומאפשרות למשוך עוקבים גם זמן רב אחרי שפורסם.

הקפידו להשתמש בתגיות בנוגע לנושאים 'חמים' כמו גם בתגיות 'ירוקות עד'. נושא חם יכול להיות משהו חדשותי או שקשור לאירוע או אפילו לתאריך מסוים (דוגמה: #מחזור_לט). תוכן ירוק עד הוא כזה שיהיה רלוונטי גם בעוד חמש שנים, למשל שם של מקום או דמות מסוימת. כדאי ואפילו רצוי לערוך מחקר האשתגים על מנת להבין אילו האשתגים יהיו רלוונטיים בעבורכם ויסייעו לכם למנף את העמוד.

תמונות מגוונות

יש באינסטגרם קשר אסתטי בין התמונות שעולות אל הפיד. כשאתם מעלים תמונה, היא לא מופיעה בפני עצמה אלא משתלבת ביתר התמונות שכבר הועלו בעבר. איך ניתן לגוון בין התמונות? ובכן, תוכלו לשלב תמונות אווירה בין תמונות רגילות. אפשרות נוספת היא ליצור סדרות של תמונות עם קשר ביניהן, למשל תמונות שצולמו באותו מקום או אפילו מהוות המשך אחת של השנייה. כאשר אתם עוסקים בניהול דף אינסטגרם אתם צריכים לחשוב על התמונה הרחבה, ולהבין איך הוא נראה למשתמש בתור רצף של תמונות. הרושם הראשוני של מי שמגיע אליכם נוצר במקרים רבים ממבט כולל בכמה תמונות ופוסטים ביחד. מראה מגוון, עשיר ומתאים יכול להיות בדיוק מה שיגרום לאותו גולש ללחוץ ולעקוב אחריכם. עם זאת, אם מדובר בעסק, הקפידו להשתמש בתמונות שמייצגות את הקו העיצובי של העסק שלכם (מבחינת גוונים או קונספט). כמובן שלא חייבים, אבל זה בהחלט יכול לסייע להטמיע את המיתוג שלכם.

איכות הצילום

חשוב להקפיד על צילומים באיכות טובה ולא פחות חשוב – על סגנון אחיד הן בצילום והן בפילטרים. שימו לב שאנחנו לא מתכוונים לסגנון אחד אשר ירוץ בכל הפוסטים שלכם. מה שחשוב הוא לחשוב על המראה של כל הדף ולא על כל תמונה בפני עצמה. זה תהליך שלוקח לו זמן להתגבש, והוא מגיע רק לאחר שצוברים קצת ניסיון בניהול דף אינסטגרם. אם תלכו לפוסטים הראשונים של דפים מצליחים, ייתכן ותבחינו שבהתחלה הפוסטים לא היו קשורים אחד לשני ורק לאחר זמן מה הדף הפך למגובש בנראותו ובמה שהוא משדר.

שיתוף בפייסבוק

מכיוון שהפלטפורמות שייכות לאותה חברת אם – פייסבוק – מאוד קל לשתף פוסטים בשתי הפלטפורמות בו זמנית, כשכמובן בכל הנוגע לשיתוף בפייסבוק – רצוי לשתף פוסטים שאכן מתאימים לפלטפורמה. זה יכול להביא לא מעט תנועה וגם לייקים חדשים לפייסבוק. ישנם משתמשים שמדלגים בין שתי האפליקציות וזו יכולה להיות הזדמנות טובה להגיע אליהם.

שיתופי פעולה

כל מנהל של עמוד אינסטגרם חייב לקחת בחשבון ששיתופי פעולה שונים הם חלק בלתי נפרד מהצלחת הפלטפורמה. ההמלצה היא לא לשתף פעולה עם דפים מתחרים באותו התחום כמו שלכם, אלא על פני תחומים משלימים. דוגמה טובה לזה יכולה להיות דף בישול שמשתף פעולה עם דף אינסטגרם בנושא כלי בית או עיצוב הבית. היתרון בשיתוף פעולה כזה הוא החשיפה שאתם מקבלים לדף שלכם ואיתו פוטנציאל לעוקבים חדשים. שיתופי פעולה מוצלחים יכולים להוות מקפצה עבור לא מעט עמודים. מומלץ להתחיל בשת"פים כאשר הדף קצת יותר בוגר ועשיר בתכנים, וגם לאחר שכבר ביצעתם רכישה ראשונית של עוקבים.

ערך ייחודי

בשביל לטפח קהל עוקבים מסור שיתעניין בדף שלכם, תצטרכו לתת לו ערך של ממש. ערך כזה צריך להיות ייחודי, ולכן חשוב למצוא מבעוד מועד את נקודות הבידול שלכם. חשוב שתעניקו לעוקבים שלכם ערך שיותאם במיוחד בעבורם, כשזה יכול להיות מבצע כלשהו, הטבה או כפל מוצרים. מלבד זה, אלה יכולים להיות תכנים שמתפרסמים רק בדף שלכם ויש להם ערך גבוה עבור קהל היעד, למשל: מתכונים עם כמויות מדויקות או מדריכים מצולמים שונים (כמובן התואם צריך להיות תואם לנישה שלכם ולצורך של קהל היעד). פה מומלץ לבצע אסטרטגיית תוכן ממוקדת, שתסייע לכם לייצר תוכן לטווח הרחוק.

 

 

לבסוף, נמליץ לכם להיות סבלניים בכל הנוגע לקידום עמוד האינסטגרם שלכם. מה שחשוב הוא להתמיד ולזכור שכמות העוקבים לא עולה באופן קבוע, וזה בסדר. דבר נוסף הוא שככל שאתם עוסקים בניהול הדף יותר זמן, כך אתם מתמקצעים ומשתפרים – מה שיוביל בהכרח לתוצאות טובות יותר בהמשך.

בהצלחה!

תוכן עניינים

0
    0
    עגלת הקניות
    העגלה ריקהחזרה לחנות

    שלום לך

     יש למלא את הפרטים על מנת להתחבר

    עוד אין לך חשבון?

    ברוכים הבאים

    הרשמה לאתר YouHoo