עבור שירותים נוספים או שירותים בהתאמה אישית - הזמינו כאן

כך תגדילו את החשיפה בפייסבוק

כך תגדילו את החשיפה בפייסבוק

הגדלת החשיפה בפייסבוק היא בעצם הגדלת קהל העוקבים, המגיבים והצופים בעמוד שלכם.

במציאות של היום, נוכחות ברשתות החברתיות היא חלק בלתי נפרד מהקידום של העסק והפרסום שלו, וככל שבעמוד שלכם תהיה יותר תנועה ונוכחות, כך תוכלו להגיע ליותר קהלי יעד וללקוחות פוטנציאליים.

עם זאת – קל יותר להגיד מלעשות, ולהגדיל את החשיפה לעמוד שלכם הוא לא דבר שקורה בין לילה, אלא תהליך שצריך להשקיע בו, לטפח ולתחזק לאורך זמן.

אז איך תעשו את זה – ותגדילו את החשיפה?

מתניעים את התהליך: קניית לייקים בפייסבוק

קניית לייקים בפייסבוק היא אחד הצעדים המשמעותיים שאתם יכולים לעשות כדי להרחיב את החשיפה.

רבים חוששים מקניית לייקים בפייסבוק משום שהם חושבים שלייקים שלא נראים "טבעיים" יוכלו לפגוע בקידום שלהם, אבל למעשה מדובר בגולשים אמיתיים שילייקקו את העמוד שלכם באופן הדרגתי, מתוכנן ודיסקרטי.

אין בכך מעשה שיפגע בעסק שלכם, ומאחר שמדובר בפעולה אנונימית – גם לא תחשוף אתכם בשום אופן.

חברה מקצועית תדאג לבצע את הפעולה באופן המקצועי ביותר בשבילכם, ולא תגרום לפגיעה בחשיפה לעמוד שלכם.

ומה לגבי קניית צפיות בפייסבוק?

סרטונים הם אחד הפיצ'רים הכי נצפים ע"י גולשים, יותר מפוסטים עם טקסט או תמונות בלבד.

סרטון, ובעיקר סרטון שמציג תוכן איכותי ומגוון שרלוונטי אליכם, יוכל להרחיב את החשיפה לעמוד שלכם ככל שיצבור יותר צפיות.

קניית צפיות בפייסבוק היא דרך מעולה לתת בוסט לסרטון ולהגביר את החשיפה לעמוד שלכם.

ככל שלסרטון יהיו יותר צפיות, הסיכוי שלו לצבור קהלים נוספים ואפילו להפוך לוויראלי גבוהים יותר.

הקפידו על איכות התמונות והסרטונים שלכם

ואם כבר בנושא עסקינן, פוסטים עם סרטונים או תמונות יביאו לכם יותר חשיפה מפוסט ריק, וקיים סיכוי גבוה יותר שהאלגוריתם של פייסבוק יקדם את הפוסט שלכם.

כבר מעלים תמונה או סרטון? אל תעלו אותם באיכות נמוכה. סרטונים ותמונות באיכות גבוהה יגדילו את הסיכוי שלכם לצבור לייקים, תגובות ושיתופים, ויציגו אתכם כעסק מכובד שיודע איך להציג את התוכן.

גולש שיראה תמונה לא ברורה או סרטון מפוקסל – לא ינסה לפענח את התוכן ויגלול הלאה.

התוכן הוא המלך – לא רק סלוגן

אם אתם רוצים להתניע את הצפיות, הלייקים והתגובות, אתם צריכים תוכן עשיר, מעניין ורלוונטי שימשוך קהל חדש וישמר את הקהל הקיים.

התוכן שלכם הוא שהופך את העמוד למה שהוא ונותן ערך לגולשים, והוא מציג בפני הגולשים את המידע הרלוונטי ביותר לתחום שלכם, על העסק או עליכם. כשאתם מעלים תוכן, אתם בעצם משתפים את הגולשים בעולם שלכם, פותחים פתח לשאלות, משתפים בתוכן מקצועי או חולקים את החוויות וההצלחות של העסק עם הגולשים.

במילים אחרות – התוכן שלכם חשוב להצלחת העמוד ולהגדלת החשיפה, וכדאי להשקיע בו את מירב המאמצים ואת טובי הכותבים.                         

ולפני שתשאלו, אנחנו כבר נענה: התוכן שלכם צריך, קודם כל, להתאים לקהל היעד שלכם, להתאים לתחום העיסוק שלכם שבו הקהל מתעניין, ולדבר אליו בגובה העיניים.

למשל, אם אתם עוסקים בייצור של מוצר, אפשר לשתף על הליך הייצור, על בחירת הלוגו או הסלוגן אם יש, על עיצוב העטיפה וכדומה.

אם אתם נותנים שירות, אתם יכולים לדבר על תתי נושאים שונים שנכנסים תחת התחום, למשל אם אתם עוסקים בעיצוב פנים, אפשר לדבר על בחירת ריהוט, איך בוחרים ווילונות, שטיחים או צבע, איך מתאימים את הבית לנוף מסביב, טרנדים חדשניים של מטבחים וכדומה.

לא משנה מה תחום העיסוק שלכם, תמיד יהיו המון נושאים לדבר עליהם ולשתף בהם את הגולשים.

בשורה התחתונה: התוכן לא צריך רק לקדם את העסק, אלא ליצור מקור של סמכות שמפיץ ידע מועיל, מעניין ומעמיק בנושאים שמעניינים את קהל היעד.

זכרו: לא שיווקי מדי

גם אם המטרה שלכם היא לפרסם או למכור מוצר, אל תתפתו להעלות פוסטים שיווקיים מדי, או שיווקיים נטו.

זכרו שהקהל שלכם אומנם מתעניין במוצר או בשירות שלכם, אבל הוא לא מעוניין להיות מופצץ בתוכן שיווקי נון-סטופ.

אפשר להעלות פוסטים שיווקיים כל עוד יש גם פוסטים עם תמונות וסרטונים שהם תוכן לא שיווקי, תוכן עשיר ומעניין שרלוונטי אליכם ולקהל היעד שלכם. במילים אחרות: צרו איזון הנכון, ואתם על דרך המלך.

לא לפחד ולהשתמש בלינקים

יש שני סוגים של לינקים: לינקים בפוסטים עצמם, ולינק לאתר שלכם (באזור האודות של העמוד).

  • אם יש לכם אתר, כדאי לעדכן זאת באודות של העמוד, משום שזה יאפשר לגולשים למצוא אותו במהירות. זכרו שהיום הכל מיידי ומהיר, ואם הגולשים שלכם יראו את הלינק לאתר, יגדל הסיכוי שהם ירצו ללחוץ עליו מאשר אם יצטרכו לצאת מפייסבוק ולחפש אתכם בעצמם בגוגל.
  • לינקים בפוסטים זה עניין ששנוי במחלוקת, אבל בהחלט ניתן להוסיף לינק בפוסט – בעיקר אם הוא ייתן תוכן מעניין לגולשים, וגם יהיה קישור איכותי. מה הכוונה בקישור איכותי? קישור שלא מוביל לפרסומת או לקליקבייט, וקישור שלא מוביל לדף נחיתה איטי במיוחד. שני האחרונים יוכלו לגרום לפייסבוק "להעניש" אתכם ולפגוע בקידום שלכם, וגם הגולשים שלכם לא יעריכו את העובדה שקישרתם לעמוד שלא נותן להם ערך או נטען ממש, ממש לאט. הקישורים שאתם מוסיפים חייבים להיות איכותיים, או שתעשו יותר נזק מתועלת.

שעת הפרסום של הפוסט היא חלק משמעותי מהחשיפה

שעת הפרסום של הפוסט היא גם פרט שחשוב לשים לב אליו. יש שעות מסוימות שבהן הקהל שלכם נוכח יותר ברשת החברתית, למשל בשעות הערב אחרי שעות העבודה, שעות הצהריים במקרים מסוימים, ולעתים גם בקרים (תלוי בקהל היעד).

אם אתם מפרסמים בשעות שבהן הקהל לא נוכח, אתם מורידים את הסיכויים לחשיפת הפוסט.

אז מה עושים? תוכלו להיכנס לפייסבוק אנאליטיקס (או ל-Insight) בעמוד העסקי, ולבדוק באילו שעות הקהל שלכם נוכח. באזור הזמן הזה, אפילו מעט לפני, פרסמו את הפוסט – ותגדילו משמעותית את הסיכוי שהקהל שלכם יראה את הפוסט, ישתף ויגיב עליו.

שימוש בפיצ'רים – האפשרות שלכם לגיוון בתוכן

כחלק מהתוכן המגוון שלכם, השתמשו בכל הפיצ'רים שהפלטפורמה מאפשרת לכם.

העלו סרטונים, סטוריז, לייבים, מסיבות צפייה, צרו קישור לאתר העסק, אל תהססו להשתמש כמסנג'ר כדי לשתף את הפוסטים לחברים, דאגו להתקין מסנג'ר צ'אטבוט שיספק מענה לכל מי שיפנה אליכם, כל מה שיוכל בעצם לתת יותר ערך לעמוד שלכם ולהנגיש אותו לקהלים חדשים.

העמוד העסקי בפייסבוק הוא אחד מכרטיסי הביקור שלכם, וכדאי להעשיר אותו כמה שיותר.

מעורבות הגולשים – חשובה לכם יותר ממה שאתם חושבים

אם חשבתם שמספיק שתעלו תוכן באופן קבוע ושהוא אפילו יהיה מעניין – טעות בידכם. 

המעורבות של הגולשים היא חלק בלתי נפרד מהגדלת החשיפה שלכם, וככל שיהיו יותר לייקים, שיתופים ותגובות לפוסטים שלכם, הסיכוי להעלאת החשיפה היא גדולה יותר. 

יצירת האינטראקציה עם הקהל שלכם והלקוחות הקיימים או הפוטנציאלים היא הדרך להגדיל את החשיפה ולמשוך קהלים נוספים, לצבור יותר שיתופים ותגובות ובעיקר – ליצור תנועה. כדי ליצור תנועה, תוכלו לקדם פעילויות ותחרויות, להעלות שאלות ולהזמין את הכותבים לענות וליצור דיון, הגרלות ועוד.

קידום ממומן בעמודים עסקיים – כלי אפקטיבי יותר משחשבתם

הקידום הממומן הוא אחד הכלים האפקטיביים שעומדים לרשותכם כדי לקדם פוסטים שהצליחו במיוחד, או נושא אחר שתרצו שיגיע לכמה שיותר קהלי יעד רלוונטיים. 

גם אם אתם דלים בתקציב, שווה להשקיע בקידום הממומן כדי להגדיל את החשיפה באופן משמעותי ולהביא לפילוח קהל היעד באופן ממוקד וחד יותר.

אל תשכחו שחשוב להשקיע גם בפוסט עצמו ולא רק בקידום שלו. ככל שהפוסט שלכם יהיה איכותי ועשיר יותר, יגדל הסיכוי שהקידום הממומן יצליח להשיג לכם חשיפה נרחבת יותר.

עקביות, עקביות ושוב עקביות

השקעה של תקופה קצרה בכל מה שנאמר כאן אולי ייתן לכם קצת חשיפה, אבל ההשקעה לאורך זמן בפעילות העמוד ובשיתוף הקהל שלכם תביא לכם תוצאות שיישארו אתכם גם לטווח הארוך.

אל תתייאשו גם אם אתם לא רואים תוצאות מיידיות או לא משיגים את התוצאה שאליה כיוונתם, חשוב להשקיע בפעילות עקבית אך מגוונת שתשאיר את הקהל שלכם בעניינים ולא תגרום להם לחשוב שהעמוד לא פעיל יותר.

קבוצות פייסבוק – קהילות שלמות שמחכות להכיר אתכם

אם קיימת קבוצת פייסבוק שרלוונטית לתחום או לנושא שלכם, פנו למנהלים שלה ובקשו להעלות בה פוסטים.

קבוצות הפייסבוק הן כוח צרכני שלא כדאי לוותר עליו, ובעיקר בעידן שבו כל שאלה או המלצה עוברת דרך הרשת החברתית.

אל תשכחו להקפיד על גילוי נאות ולהציג באופן גלוי את העובדה שאתם עסק שמקדם שירות או מוצר, גם לצורך רכישת האמון של הגולשים וגם כדי לעמוד בנהלי הקבוצה, אם יש כאלה.

ניתן לשתף פוסטים מהעמוד העסקי, אבל צריך להיזהר עם זה משום שלאורך זמן זה עשוי להיראות כמו ספאם. אם אתם משתפים, עשו את זה מדי פעם, לא בתדירות גבוהה, ולא באופן קבוע.

מתקרבים לסוף: הגיע הזמן להניע לפעולה

אז אחרי שהעליתם פוסט, הוספתם סרטון או תמונה, עשיתם לייב או הוספתם קישור למאמר מעניין – הגיע הזמן להניע את הגולשים לפעולה. הכוונה היא להניע אותם לפעול, כלומר לגרום להם להגיב, לשתף וללייקק.

איך עושים את זה? הינה כמה דוגמאות:

  • מכירים חבר שצריך מוצר כזה? תייגו אותו!
  • אהבתם את התמונה/הסרטון/הלייב? שתפו אותו!
  • מוזמנים להגיב, לשתף ולכתוב לנו מה אתם חושבים ואנחנו נשתדל לענות לכולם.
  • תייגו חבר/ה שהסיפור שלנו יושב עליו/ה בול!

לא משנה במה תבחרו, וגם אם תנסחו הנעה לפעולה משלכם, העיקר שתסיימו את הפוסט בהנעה לפעולה שתעודד את הקהל שלכם להרחיב את החשיפה לפוסט. כל עוד זה לא יהיה משפט שיווקי מדי או משפט עם טון אגרסיבי (למשל: שתפו עכשיו!), סיכוי רב שהגולשים שלכם ישמחו להגיב או לשתף את הפוסט ולקחת בו חלק פעיל.

סיכום

העלאת החשיפה בפייסבוק היא לא משימה בלתי אפשרית, כל עוד תשקיעו בכל אחד מהטיפים שנאמרו. זכרו כי הרשת החברתית יכולה להניב לכם הרבה לקוחות חדשים, לשמר את הקיימים ולגרום לכם להיראות מעניינים, רלוונטיים מתמיד וכאלה ששווה לעקוב אחר התוכן שלהם באופן קבוע.

תוכן עניינים

0
    0
    עגלת הקניות
    העגלה ריקהחזרה לחנות

    שלום לך

     יש למלא את הפרטים על מנת להתחבר

    עוד אין לך חשבון?

    ברוכים הבאים

    הרשמה לאתר YouHoo