עבור שירותים נוספים או שירותים בהתאמה אישית - הזמינו כאן

כיצד תגדילו את החשיפה באינסטגרם?

כיצד תגדילו את החשיפה באינסטגרם?

אינסטגרם היא כבר מזמן אחת הרשתות החברתיות המצליחות והפופולריות ביותר, ועם ההצלחה והפוטנציאל שבה, עולה הצורך של משתמשים רבים להגדיל את החשיפה בעמוד שלהם. הגדלת החשיפה בעמוד האינסטגרם היא לא דבר פשוט, בעיקר עם התחרות הרבה, אבל יש מספר דברים שאתם יכולים לעשות כדי להגדיל את החשיפה ולצבור עוד עוקבים וצופים לתוכן שלכם. אז איך נוכל לסייע לכם להרחיב את החשיפה – ולהפוך לעמוד פופולרי ומבוקש ברשת החברתית הזו?

קניית לייקים באינסטגרם

מדובר באחת הדרכים היעילות והבטוחות להתניע את החשיפה ולהתחיל בהפצת התוכן שלכם ברשת החברתית. קניית לייקים באינסטגרם היא שיטה אנונימית ובטוחה להעלות את מספר הלייקים בהדרגה ובאופן מתוכנן ובטוח. זה ייתן לכם נקודת פתיחה טובה, וגם יתגבר את הפוסטים הקיימים שלכם. לפוסט עם הרבה לייקים יש סיכוי גדול יותר להתפרסם ולצבור עוד עוקבים וצפיות, ולכן כדאי לנסות את הדרך הזאת וליהנות מהתוצאות שלה. כשתחפשו חברה שעוסקת בקידום ברשתות חברתיות, כדאי לבחור בחברה מוכרת ואמינה שתוביל אתכם להצלחה.

תוכן, תוכן ועוד פעם – תוכן

התוכן שלכם הוא אחד הגורמים החשובים ביותר שישפיעו על היקף החשיפה שלכם. התוכן שלכם חייב להיות איכותי, מעניין, רלוונטי אליכם ובעיקר – כזה שישאיר את העוקבים שלכם, יצבור קהלים חדשים ויעודד את האלגוריתם של אינסטגרם לקדם אותו. איך האלגוריתם של אינסטגרם מקדם את הפוסטים, אתם שואלים? ובכן, הכל תלוי ברמת הפעילות בו. ככל שהתוכן יהיה טוב יותר וגולשים יגיבו, יצפו, ילייקקו ויעקבו – כך יעלה הסיכוי שהאלגוריתם של אינסטגרם ייתן פוש לתוכן שלכם. בשביל שתהיה תנועה – התוכן חייב להיות מעניין וענייני, וכזה שיגרום לעוקבים שלכם להנות מכל רגע ולהרגיש טעם של עוד.

ומה עם סרטונים? הגיע הזמן להתניע את ה-Reels

אז ה-Reels באוויר כבר תקופה, ואם עדיין לא השתמשתם בו, זו הזדמנות מצוינת להתחיל. סרטון קצר של עד 30 שניות יכול לתת לכם בוסט רציני, אם הוא יהיה מעניין ורלוונטי אליכם ולתחום שלכם. התוכן בסרטון הקצר צריך להיות ברור וממוקד, ולתת ערך לגולשים גם בזמן הקצר שיש לו. זה תלוי כמובן בתחום העיסוק שלכם, אבל צילום הסרטונים יוכל לעזור לכם להרחיב את החשיפה באופן משמעותי. אפשר לערוך את הסרטונים ולהוסיף מוזיקה וצלילים, או פיצ'רים מיוחדים כמו פילטרים או טקסטים ועוד. בניגוד לסטוריז, הרילס שלכם לא נעלמים אחרי 24 שעות, כך שהתוכן שלכם בעצם נשאר וזמין כל הזמן. אפשר להוסיף האשטגים (כשלעצמם – דבר שמעלה את הסיכוי לחשיפה נרחבת יותר). לרילס בהחלט יש יתרונות רבים – וכדאי להשתמש בהם.

הסטוריז הם הנשק הסודי של אינסטגרם

הסטוריז הם הזירה הכי חמה באינסטגרם ואי אפשר לנהל חשבון פופולרי בלי סטוריז באופן קבוע. הסטוריז הם בעצם דרך לנהל אינטראקציה קבועה עם העוקבים ופחות בשביל להרחיב חשיפה, אבל הם חשובים לא פחות לניהול העמוד שלכם ולשמירת הקשר עם העוקבים (דבר לא פחות חשוב לכשעצמו מהחשיפה). הם צריכים להיות מעניינים ולהציג תוכן ששווה לעוקבים לראות, תוך שימוש בכל הפיצ'רים האפשריים – שימוש בפילטרים (ובעיקר את הפילטרים החדשים, הפופולריים או כאלה שרלוונטיים לתחום העיסוק שלכם), סקרים, סטיקרים, קישורים (או Swipe up – זמין רק לחשבונות עם 10,000 עוקבים ומעלה), שאלות (Questions או quiz) או שיתוף פוסטים של אחרים. הסטוריז יוכלו להרחיב את החשיפה במקרים שבו עמוד אחר משתף אותם, אבל זה לא דבר שקורה באופן קבוע ולכן הם ישמשו אתכם בעיקר כדי לשמור על הקשר עם הקהל שלכם.

אותנטיות היא שם המשחק

פוסטים שיווקיים נטו הם הדרך לכישלון ולאובדן של עוקבים. למה בעצם? כי תוכן שיווקי יבלוט בסופו של דבר ככזה – ויגרום לעוקבים שלכם לאבד עניין. האותנטיות בתוכן היא שתגרום לו להיות מעניין ורלוונטי, ותסחף את העוקבים איתכם. בין אם אתם עסק ובין אם לא – אל תתמקדו רק בתוכן שיווקי. הכניסו גם תוכן אישי, שתפו בחוויות, מקומות מעניינים שביקרתם (אם זה רלוונטי לכם), בפרויקטים מעניינים שאתם מעורבים בהם, באנשים מעניינים שפגשתם, ועוד. הפכו את התוכן לאמיתי ולא כזה שמיועד רק למכור שירות או מוצר – ואתם על דרך המלך.

האשטגים הם חלק מהאסטרטגיה

השאלה הנצחית: האם להשתמש בהאשטגים גדולים או בבינוניים וקטנים? רבים משתמשים בהאשטגים גדולים ופופולריים, אבל דווקא במקרה כזה הסיכוי שלכם להופיע שם הוא נמוך יותר, משום שמשתמשים רבים אחרים מתחרים אתכם. אולי כדאי לנסות את ההאשטגים הבינוניים והקטנים, וכאלו שיש עליהם פחות תחרות.

וגם כאן נענה על השאלה הבאה מראש – כמה? בפוסטים אפשר עד 30 האשטגים, אבל זה לא אומר שצריך באמת להשתמש ב-30. ההמלצה היא להשתמש בעד 10 בפוסט, ומעט פחות בסטוריז. חשוב לגוון ולא "לחרוש" את אותם ההאשטגים פוסט אחרי פוסט.

וקבלו עוד טיפ קטן מאיתנו: לבחירת ההאשטגים עצמם יש חשיבות רבה, וכדאי לבדוק את ההאשטגים, מה עולה בהם ומי נכנס אליהם. בדקו את האפקטיביות של ההאשטגים שלכם, ונסו כמה שונים בכל פעם. תוכלו להשתמש באינסטגרם אנליטיקס בשביל זה, ולבחון מה עובד יותר או פחות.

שתפו את הגולשים

אינטראקציה עם הגולשים היא שתביא לכם את התנועה בעמוד, כל עוד התוכן שלכם יהיה מספיק מעניין כדי למשוך אותם. שתפו את הגולשים בשאלות, בחוויות, בלקוחות ובעובדים אם מדובר בעסק, בסקרים, בתחרויות או הגרלות, והשיבו על תגובות. ככל שתנהלו יותר אינטראקציה עם הגולשים, כך תעלה התנועה בעמוד שלכם.

הגיע הזמן לשת"פ

שת"פים הם דרך מצוינת להיחשף לקהלי יעד חדשים. הרעיון פשוט – אתם נחשפים לקהל של הצד השני, והצד השני נחשף לקהל שלכם. win-win situation. גם אם השת"פ לא יצליח כמו שאתם מצפים, מדובר במהלך שלא יכול להוריד את החשיפה, כך שלא יזיק לנסות ובעיקר אם מדובר במשפיענים מוכרים וידועים. הפנייה שלכם למותג (או לאדם פרטי) צריכה להיות קשורה לתחום העיסוק שלכם, כלומר השת"פ צריך להיות רלוונטי אליכם ולמוצר או השירות שאתם מציעים. הפנייה עצמה צריכה להתחיל בהצגה שלכם והתחום שבו אתם עוסקים, וצריכה להיות מקצועית, עניינית, ומציעה הצעה שמכילה את כל הפרטים, תוך שאתם משאירים מקום לשינויים ומשא ומתן.

אחרי שתמצאו את השותף שלכם לשת"פ, תצטרכו להעלות תוכן שתואם את שיתוף הפעולה בהתאם לסיכום המשותף שלכם. כל עוד תעלו תוכן מעניין ורלוונטי, השת"פ שלכם יוכל להביא להרחבת החשיפה שלכם לקהלי יעד נוספים, וגם הזדמנויות לשת"פים חדשים.

סיכום

העמוד שלכם באינסטגרם יוכל להפוך לעמוד פופולרי עם מספר גבוה של עוקבים, אם תדעו להשתמש בחוכמה בכל מה שיש לפלטפורמה לתת לכם, ובטיפים שנתנו כאן. אל תשכחו שמדובר ברשת חברתית עם הרבה תחרות, ואם תשקיעו, תתמידו ותייצרו תוכן איכותי ואותנטי – יש לכם סיכוי לא רע בכלל להצליח.

תוכן עניינים

0
    0
    עגלת הקניות
    העגלה ריקהחזרה לחנות

    שלום לך

     יש למלא את הפרטים על מנת להתחבר

    עוד אין לך חשבון?

    ברוכים הבאים

    הרשמה לאתר YouHoo