עבור שירותים נוספים או שירותים בהתאמה אישית - הזמינו כאן

עיצוב תמונות באינסטגרם: 5 אפליקציות מומלצות

עיצוב תמונות באינסטגרם: 5 אפליקציות מומלצות

אינסטגרם כבר מזמן הפכה לחלק בלתי נפרד מחיינו, והיא המקום להעלאת התמונות הכי מושקעות לרשת. כל מי שמעוניין להעלות תמונות כאלה, צריך אפשרות לערוך אותן במקרה הצורך. בדיוק בשביל זה יש אפליקציות חינמיות לעריכת תמונות – הכלי האולטימטיבי לעריכה היישר מהסמארטפון, ללא צורך בידע קודם בתחום העריכה. בדיוק בשביל זה, סקרנו 5 אפליקציות חינמיות שמתאימות גם למשתמשי אנדרואיד וגם ל-IOS, שיוכלו לעזור לכם ליצור תמונות מושלמות.

לפני שנתחיל: למה בעצם צריך לערוך תמונות?

עריכת התמונות מאפשרת לכם להוציא את המיטב מהתמונות שלכם ולהעלות אותן מעט יותר מושקעות לחשבון האינסטגרם שלכם. זה לא משנה אם אתם עושים את זה כתחביב, כמשפיעני רשת או כחלק מקמפיין לקידום באינסטגרם, אתם תרצו שהתמונות ייראו מעולה על המסך. האפליקציות השונות יאפשרו לכם לתקן פרטים, להדגיש פרטים אחרים ולהפוך את התמונות שלכם לאיכות גבוהה במיוחד.

טופ 5: האפליקציות המומלצות לעיצוב תמונות באינסטגרם

Storyart

האפליקציה הפופולרית מאפשרת לכם לערוך תמונות עם מסגרות וטמפלייטים, ואפילו לבחור בטמפלייט עם אנימציות. אפשר לבחור את המסגרות לפי נושאים, ולאחר שתבחרו אותם תוכלו לעצב את התמונה עם פילטרים, אפקטים, סטיקרים, ועוד. תוכלו להוסיף כיתוב ולבחור לו פונט, ואפילו להוסיף גם לו אנימציה. אין ספק שהיא בהחלט יכולה להתאים לעיצוב תמונות באינסטגרם ואפילו לתת תוצאות יפות מאוד.

היתרונות: באפליקציה יש מספר עצום של כ-3000 טמפלייטים, כל כך הרבה מסגרות ואפשרויות שלעולם לא תוכלו לכסות את כולן, ולמעשה אף פעם לא ימאס לכם מהאפליקציה.

החסרונות: האפליקציה חינמית, אבל הרבה מהטמפלייטים מותנים ברכישת מנוי פרימיום. ניתן לשלם 10.90 ₪ לחודש אחד, או 37.90 ₪ לשנה.

דירוג בחנויות האפליקציות: 4.7 מתוך 5.

 

Canva

אפליקציה שלוקחת את כל מה שידעתם על עיצוב תמונות לשלב הבא, גם כשמדובר בעיצוב תמונות לאינסטגרם. האפליקציה הזו תתאים לכם גם אם אתם אינסטגרמים מדופלמים, וגם אם אתם רוצים לעצב קצת מעבר – פלאיירים, הזמנות, מודעות, אפילו לוגו, וכו'. בגרסה החינמית תקבלו אלפי טמפלייטים ותמונות לשימוש, אפשרות להוספת טקסט ולעצב אותו, וכמובן אפשרות לערוך תמונות ואפילו סרטונים. לאפליקציה יש חיבור ישיר לכל רשת חברתית שתוכלו לחשוב עליה כך שתוכלו להעלות הכל במהירות.

יתרונות: האפליקציה חינמית ומאפשרת המון אופציות גם ללא תשלום חודשי. יש גרסת PC אם תרצו, כך שאפשר לעבוד גם מהמחשב.

חיסרון: אם תרצו להשקיע ולקנות את המנוי לאפליקציה, תוכלו לעשות זאת, אבל זה לא זול. מנוי פרימיום יעלה 10 דולרים לחודש אחד או 12 דולרים למנוי שנתי, ומנוי אנטרפרייס יעלה לכם 30 דולר למנוי שנתי.

דירוג בחנויות האפליקציות: 4.7 מתוך 5.

Adobe photoshop express

גרסה קלילה ופשוטה יותר של ה-Photoshop, למשתמשים שרוצים את אותם הפיצ'רים אך ללא הידע הטכני הדרוש להפעלת התוכנה. עם תפריט ידידותי ופשוט, תוכלו לערוך תמונות כמו מעצבים גרפיים ואפילו להתאים אותן לפלטפורמות השונות ברשתות החברתיות, ובמקרה של אינסטגרם אפשר להתאים את התמונות לפוסטים, לסטוריז ולפרופיל.

יתרונות: האפליקציה נותנת אופציות רבות של פוטושופ בלי לסבך יותר מדי, ומאפשרת גרסה חינמית ידידותית שלא תכריח אתכם לקנות את המנוי החודשי.

חסרונות: האפליקציה לא מתאימה לסרטונים, והמנוי השנתי מעט יקר ויעלה לכם כ-35 דולרים למנוי שנתי, או 10 דולר לחודש. נוסף לכך, יש לה אופציות לאפקטים, אבל באופן מעט מוגבל.

דירוג בחנויות האפליקציות: 4.4 מתוך 5.

Snapseed

אחת האפליקציות הפופולריות ביותר בתחום, גם בגלל קלות השימוש וגם בגלל העובדה שמדובר באפליקציה שנתמכת ע"י גוגל. לאפליקציה ממשק פשוט וקל לעריכת תמונות, ולמעשה יש המון אופציות שמאפשרות גמישות רבה. כלי העריכה באפליקציה מאפשרים עריכה מקצועית של ממש, באופן כמעט מקצועי.

יתרונות: אולי היתרונות הכי גדול – אין בה פרסומות. היא מאפשרת העלאה ישירות לאינסטגרם. יש לה גם גרסה מלאה בעברית לנוחות המשתמשים הישראלים.

חסרונות: אין באפליקציה אופציה לאפקטים מיוחדים.

דירוג בחנויות האפליקציות: 4.4 מתוך 5.

Facetune 2

הגרסה החדשה של האפליקציה הפופולרית, שמתאימה מאוד לעריכה של צילומי סלפי. לאפליקציה תפריט נוח ופשוט לשימוש, עם הרבה אופציות לעריכת התמונות והוספת פילטרים ואפקטים. לאפליקציה אפשרות לזיהוי פנים, ואפשר גם לצלם ישירות מהאפליקציה כדי להוציא את המיטב מהאפשרויות שלה. היא תאפשר לכם לערוך את תווי הפנים לפרטי פרטים אם תרצו, באמצעות תפריט מפורט שמאפשר לערוך עיניים, שפתיים, אף, ואפילו את הבעת הפנים.

יתרונות: החבילה הבסיסית והחינמית תאפשר לכם לערוך בקלות, והיא די פשוטה לתפעול. יש אופציה גם לעריכה של מאפייני השיער, אפשרות שלא הייתה קיימת בעבר ונוספה בעדכוני האפליקציה האחרונים.

חסרונות: אין לה אפשרות לאפקטים או פילטרים מיוחדים, והגרסה החינמית יחסית מוגבלת ביחס לגרסה בתשלום.

דירוג בחנויות האפליקציות: 4.1 מתוך 5.

סיכום

עיצוב תמונות באינסטגרם יכול להיות קל ופשוט, עם האפליקציה הנכונה. איך תדעו אם האפליקציה הנכונה? נסו כמה מהאפליקציות, ותראו מה עובד בשבילכם. האפליקציות האלה יעזרו לכם לערוך תמונות כמו מקצוענים, כך שאפשר לעשות את זה בקלות, במהירות, ולהעלות לאינסטגרם בלחיצת כפתור.

תוכן עניינים

0
    0
    עגלת הקניות
    העגלה ריקהחזרה לחנות

    שלום לך

     יש למלא את הפרטים על מנת להתחבר

    עוד אין לך חשבון?

    ברוכים הבאים

    הרשמה לאתר YouHoo