עבור שירותים נוספים או שירותים בהתאמה אישית - הזמינו כאן

קידום אורגני באינסטגרם: המדריך שעובד

קידום אורגני באינסטגרם: המדריך שעובד

קידום אורגני באינסטגרם:המדריך שעובד

אינסטגרם היא אחת הפלטפורמות המצליחות בעולם, וכזו שאפשר ליצור בה תנועה משמעותית ולצבור עוקבים ומלייקקים יחסית במהירות. עם זאת, זה לא פשוט ומהיר כמו שזה נשמע: צריך ליצור תוכן איכותי, לעודד את התנועה בעמוד שלכם וליצור אינטראקציה עם העוקבים שלכם באופן שוטף. נשמע מסובך? אנחנו כאן כדי לפרט כמה טיפים שיעזרו לכם לנהל את הקידום האורגני שלכם באינסטגרם באופן חכם ויעיל.

מתחילים קודם בתוכן איכותי

התוכן שאתם מעלים צריך להיות איכותי לצורך הקידום באינסטגרם, ולא רק פרסומי או שיווקי. תנו מעצמכם כמה שיותר באופן הכי אותנטי שיש, וכך תצרו מראה אורגני ואמיתי שבאמת יוכל לעניין את העוקבים שלכם. אל תתפתו ללכת על קו שיווקי ופרסומי, משום שזה מתכון מהיר לאובדן לייקים ועוקבים ולירידה בכמות התנועה שלכם. השקיעו בתוכן שלכם ככל האפשר, וגם גוונו – כפי שנפרט בפסקה הבאה.

שמרו על גיוון ועל עניין

השתמשו בכל אופציה שאינסטגרם יכולה לתת לכם: סטוריז, רילס, היילייטס, האשטגים, וכו'. ככל שתשקיעו בכל החזיתות, תעלו את הסיכויים שלכם לקבל תנועה וחשיפה. הגדלת החשיפה באינסטגרם היא תורה שלמה שאפשר לבצע כדי להגדיל את הפופולריות של החשבון, וכדאי לקרוא בנושא יותר לעומק כדי להכיר את כל האופציות.

מראה החשבון לא פחות חשוב

בין אם אתם עסק או אדם פרטי, חשוב להשקיע ככל הניתן בנראות של החשבון שלכם. צרו חשבון יפה ואסתטי עם אחידות ומראה מזמין וקורץ, כך שאנשים ירצו לראות אותו ולבקר בו. אין ספק שגולשים יעדיפו חשבון שנראה מגניב ומושך מאשר חשבון שלא הושקע מאמץ בעיצוב שלו, כך שזה חלק מהותי מהקידום ובלעדיו התהליך כנראה יצליח הרבה פחות.

קידום אורגני מול קידום ממומן

קידום אורגני הוא תהליך שלוקח זמן, ולעתים תוצאה לטווח הארוך היא לא מה שאתם צריכים וקידום ממומן יכול לסגור לכם את הפינה. הקידום הממומן יכול לתת לכם את התוצאה של הטווח הקרוב, ולאחר מכן אפשר להתחיל בתהליך של קידום אורגני שיחזק את התוצאות שהשגתם וישמור עליהן לאורך זמן. זה מהלך נהוג ומוכר שרבים מבצעים, ועליו נפרט.

קניית לייקים: האם זה כדאי?

גם עסקים וגם חשבונות פרטיים נוטים לחשוש מעט מהאופציה הזו, משום שהם חושבים שהם עלולים לבצע את הפעולה ההפוכה ולפגוע בחשיפה שלהם. זה בעצם לא מדויק, פשוט בגלל האופן שבו השירות ניתן: קנייה של לייקים באינסטגרם מתבצעת באופן אנונימי, ללא צורך ברישום, וגם הזרמת הלייקים לערוץ שלכם מתבצעת בהדרגה כך שלא ניתן לדעת שבאמת התבצעה רכישה של לייקים. מדובר במהלך שיכול לתת לכם בוסט ראשוני שממנו תוכלו להמריא, וגם לתת חשיפה לתוכן ספציפי שאותו תרצו לקדם באופן מיוחד.

ומה עם קניית עוקבים?

גם כאן מדובר בדרך מצוינת להגדלת החשיפה לערוץ ולהרחבת קהל הצופים שלכם. קנייה של עוקבים באינסטגרם מתבצעת גם היא באופן אנונימי, כך שאין לאף אחד דרך לדעת שבאמת התבצעה רכישה כזו ועל כן היא לא יכולה לפגוע בכם או "לסמן" אתכם כחשבון שביצע רכישה. הקנייה יכולה לעזור לכם כדי להניע את התהליך ולעודד את החשיפה לתכנים שלכם, ולעשות את זה בקצב שמתאים לכם, בזמן שמתאים לכם – בלי חשש להצלחת התהליך כתוצאה מכך.

בשורה התחתונה: השקעה, התמדה והפקת לקחים

לא משנה במה תחליטו להתמקד, חשוב להתמיד. ההתמדה היא המפתח שלכם להצלחה ולשמירת העוקבים הקיימים וצבירת חדשים, ומהלכים חד פעמיים לא יניבו לכם תוצאות לטווח ארוך. שמרו על קשר עם העוקבים שלכם באופן קבוע, רעננו את העיצוב לפעמים, העלו תוכן מגוון ולמדו ממהלכים שהצליחו פחות. רק כך תעלו על דרך המלך ותהפכו לאושיות רשת של ממש.

קידום אורגני באינסטגרם - לסיכום

קידום אורגני באינסטגרם יכול לעזור לכם להרחיב את החשיפה לחשבון שלכם ולצבור יותר לייקים, כך שכדאי להשקיע בתהליכים האלה ולבצע אותם באופן קבוע. אל תשכחו שבסופו של דבר זה צריך להיות כיף, אז אל תשכחו ליהנות מהתהליך, להציב את עצמכם בדיוק כפי שאתם עם תוכן איכותי ומעניין שיצור לכם קהל עוקבים נאמן.

עוד יכול לעניין אתכם:

תוכן עניינים

0
    0
    עגלת הקניות
    העגלה ריקהחזרה לחנות

    שלום לך

     יש למלא את הפרטים על מנת להתחבר

    עוד אין לך חשבון?

    ברוכים הבאים

    הרשמה לאתר YouHoo