עבור שירותים נוספים או שירותים בהתאמה אישית - הזמינו כאן

רוצים להפוך לכוכבי טיקטוק? 7 טיפים שעובדים

טיקטוק היא רשת חברתית שלאט לאט תופסת תאוצה, וכיום כבר ברור לכולם שהיא כאן כדי להישאר. השילוב הזה של רשת מבוססת מצד אחד, אבל גם צומחת וחדשנית מהצד השני, מאפשר לכם לתפוס מקום טוב בפלטפורמה, ואולי אפילו להפוך לכוכבי טיקטוק בעצמכם. הניסיון מהרשתות החברתיות האחרות, פייסבוק או אינסטגרם למשל, מלמד אותנו שיש יתרון גדול בלבסס חשבון מצליח כמה שיותר מהר. ראשית, יש לכם פחות מתחרים באופן יחסי. שנית – בשלבים הראשונים, הפלטפורמות רוצות למשוך יוצרים ולכן הן עוזרות להם יותר להתקדם (מבחינת האלגוריתם שקובע מי יופיע ובאיזו תדירות). בהמשך, מגיעות הפרסומות והמפרסמים היותר כבדים והעלות להופעה עולה. בקיצור, עכשיו זה הזמן להתחיל! המשיכו לקרוא משום שריכזנו בעבורכם מספא טיפין שיהפכו הדרך להצלחה להרבה יותר קלה וקצרה.

טיקטוק - זה מה שעבד לכוכבים שהצליחו

כל הטיפים שתראו במאמר, נלמדו ממי שכבר עשו את זה בטיקטוק. לא מדובר בדברים שיצריכו מכם הרבה כסף, ידע או השקעה כלשהי שהיא מעבר ליכולות שלכם. מה שכן תצטרכו לעשות הוא להתמיד עד שתגיעו ליעד שלכם ותהיו כוכבי טיקטוק. בואו נתחיל:

קניית עוקבים

בואו נשים את זה על השולחן כבר מההתחלה: כדי להצליח ברשת החברתית תוך תקופת זמן מוגבלת, אתם כנראה תצטרכו לרכוש עוקבים לטיק טוק. אז נכון, יש מי שהגיע להיות כוכב 'ככה סתם' אבל זה לא מייצג ולא תמיד מציאותי. רכישת עוקבים תבטיח שהחשבון שלכם לא יראה שומם בתקופה הראשונה שלו באוויר. רכישה כזאת, כאשר היא נעשית בצורה נכונה ואצל חברה עם ניסיון בתחום, יכולה לקצר באופן ניכר, את תהליך צבירת העוקבים. העוקבים שתרכשו צריכים להיות איכותיים ואמיתיים, כדי שהם ייצרו וויראליות שתביא עוד עוקבים איכותיים וכך הלאה. שוב, הניסיון שיש בידנו כיום גם מרשתות חברתיות מלמד אותנו שני דברים: ראשית שרכישת עוקבים עובדת. שנית שרכישה כזאת צריכה להיעשות באופן נכון ומקצועי כדי שתצליח.

שימוש במוזיקה ובסאונד פופולארי

אחד היתרונות בטיק טוק הוא החיבור למוזיקה ולסאונד מכל הסוגים והאפשרויות. זה מחייב אתכם להיות מאוד יצירתיים ובררנים בבחירה שלכם. מה ההמלצה? לבחור בסאונד פופולארי שיסייע לכם למנף את פרופיל הטיק טוק שלכם.

איכות צילום

אז נכון, בטיקטוק אנחנו יכולים להרשות לעצמנו צילום עם סטייל יותר 'ספונטני' מאשר ברשתות חברתיות אחרות, אבל זה לא אומר שאפשר להזניח את נושא הצילום. דווקא בגלל שיש מעט זמן לצפייה בסרטון ודווקא בגלל שהעריכה מהירה (נגיע לזה..), חשוב לצלם את הסרטונים עם ציוד איכותי.

דאגו למצלמה באיכות גבוהה וגם לציוד תאורה סמי מקצועי. מדובר כאן בהוצאה כמעט סמלית למי שרוצה להיות כוכב ברשת. כמו כן, שימו לב לחומר שמעלים כוכבי טיקטוק מוכרים – ניתן להבחין שהם מצלמים חומר איכותי ונעזרים בציוד מקצועי, כמו תאורת סלפי וכו'.

עריכה

בכל צילום וידאו, לעריכה יש משמעות מכרעת בהצלחה של התוצר הסופי. הצילום עצמו הוא חומרי גלם, מה שמעניק לסרטון את הייחודיות שלו זו העריכה. בלא מעט מקרים, זמן הסרטון המוגבל יחייב אתכם להיות מאוד יצירתיים. לפעמים יהיה נכון לדחוס כמה קטעים שונים, ולפעמים הסרטון יכיל רק שוט אחד. בכולם תצטרכו להתמודד עם פילטרים, אפקטים וכתוביות שונות. האמת היא, שעריכה זו מיומנות שתוכלו לשכלל עם הזמן, מה שחשוב זה להיות מודעים לחשיבות שלה ולהשתדל ללמוד כיצד לערוך על הצד הטוב ביותר (אגב, יש לא מעט סרטוני הדרכה נהדרים ברשת, ואפילו חינמיים).

לבוש ותפאורה

נכון, בטיקטוק יש מגבלת זמן קיצונית. ראינו איך היא משפיעה על אלמנטים כמו איכות צילום או עריכה. באותו אופן, גם בתחום הלבוש והתפאורה תהיו חייבים לחדש, להיות יוצאי דופן, להעז ולמשוך את עיניהם של הצופים. אל תחששו להיות יוצאי דופן או ליצור לוק ותפאורה ייחודיים ושונים, משום שהניסיון מלמד שאלו הדברים שעובדים לכוכבי טיקטוק מנוסים. אם תיזכרו בסרטונים הראשונים שראיתם בטיקטוק, וודאי תבחינו שכמה מהם נחרטו בזיכרון שלכם בזכות זה שהיה שם משהו מפתיע או אחר. בחירת לבוש ותפאורה יצירתיים יתנו לכם את הייחודיות הזו ויסייעו לכם ליצור סרטון שיזכרו לאורך זמן.

זווית צילום

כאשר אנחנו מצלמים בני אדם, חשוב מאד להבין מהן זוויות הצילום הנכונות והמחמיאות ביותר. האמת שכל זווית יכולה להיות 'נכונה' במצבים שונים. צריך להבין שבעזרת זווית אפשר להקנות לצילום אופי מסוים. צילום מלמטה למשל לרוב אינו מחמיא אבל לעיתים הוא יכול להיות מעט קומי. אותו הדבר בקשר לצילום מקרוב על ידי עדשת עין הדג. צילום מחמיא יתחשב בזווית האור וההצללה כמו גם בגובה הדמות. בשביל לה\הגיע לזוויות נכונות, רצוי מאד להשתמש בחצובה לפחות בחלק מהצילומים. זו תאפשר לכם לא רק להגיע לזווית נכונה, אלא גם לשחזר באופן מדויק בכל פעם שתצלמו תוכן דומה.

יצירתיות

הרכיב האחרון בדרך להיות כוכבי טיקטוק, הוא חשיבה מחוץ לקופסה. מהסעיפים הקודמים, כבר היה די ברור שכאן צריך להעז, ליצור ולנסות לחדש כל הזמן. טיקטוק היא זירה שלא סופרת את הכישלונות שלכם ומורידה עליהם נקודות – היא סופרת את ההצלחות ומתגמלת עליהן.

עשו לכם הרגל והעלו רעיונות טובים ישר על הכתב או בתוך אפליקציה ייעודית. ברגע שתתחילו לצלם, כל מיני רעיונות יצוצו לכם בכל מיני זמנים לא צפויים. ממש כמו כל יוצר אחר – סופר, קומיקאי או משורר – גם אתם צריכים 'לתפוס' את הרעיונות המקוריים שלכם כשהם צצים, על מנת שלא תשכחו אותם.

 

לבסוף זכרו שההצלחה בטיק טוק תלויה באמת רק בכם. הדרך להצלחה איננה קלה, היא אף פעם לא קלה, אבל כאן היא בהחלט אפשרית. כמות המשתמשים בטיקטוק עולה כל הזמן כאשר יותר קהל מבוגר נחשף לתכנים בה. זה אומר שההזדמנות הולכת ונפתחת ככל שעובר הזמן אבל בשביל למצות אותה אתם צריכים כבר עכשיו להיכנס ולעשות את הצעד הראשון. בהצלחה!

תוכן עניינים

0
    0
    עגלת הקניות
    העגלה ריקהחזרה לחנות

    שלום לך

     יש למלא את הפרטים על מנת להתחבר

    עוד אין לך חשבון?

    ברוכים הבאים

    הרשמה לאתר YouHoo